Gå til innhold

WoW Open beta dato slått fast?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Beta blir en Open beta etter closed, som varer til retail. Eneste preorder kittet gjør er å sikkre deg en plass i Final beta, og 100,- avslag på retail. Også får du promo cden.

:thumbup:

På SpaceWorld Kristiansand selger de det for 199 fordi ingen andre har det igjen.... Og der får du 149 kr avslag på orginalen.

Lenke til kommentar
På SpaceWorld Kristiansand selger de det for 199 fordi ingen andre har det igjen.... Og der får du 149 kr avslag på orginalen.

Så dei tenker at dei kan tjene endå meir på det, pga. at konkurentane er utsolgte.. dårlige greier.. :thumbdown:

 

Dette blir kanskje litt of topic, men anyway: var det eg eller lanez-nor som rota i sted?

Lenke til kommentar
Det kan nok stemme Mandarb. Det står "Final Beta" på coveret.!

 

Rune_F: Kjøp deg et Pre-Order kit du :thumbup:

 

Mvh Birger

lurer på det... Noen som vet hvor mye det vil koste i måneden? :xmas:

Betaen er gratis, men orginalen koster ca 100 kroner måneden utentatt den første. den får du gratis for å se om du vil fortsette å spille eller ikke.

Lenke til kommentar
En kamerat skriver for meg nå... Han omformulerer noe så sinnsykt dårlig :p Jeg liker egentlig ikke å betale med kort, og jeg synes at det er nok med xbox live. WoW kan være ganske dårlig så jeg har ikke så særlig lyst å binde meg hvis du skjønner hva jeg mener? Betaler man via paypal? :xmas:

Det skal gå an å betale med Pay pal.. Men eg veit ikkje heilt om eg skjønner kva du meiner når du seier at du ikkje vil betale med kredittkort, pga. at du ikkje vil binde deg.. Du velger sjølv kor lenge du vil binde deg i slengen, uavhengig av betalings-formen du benytter deg av. Du velger om du skal binde deg til ein månad, 3 månader, eller eit halvt år.. Og prisen per mnd. blir deretter..

Lenke til kommentar
En kamerat skriver for meg nå... Han omformulerer noe så sinnsykt dårlig :p Jeg liker egentlig ikke å betale med kort, og jeg synes at det er nok med xbox live. WoW kan være ganske dårlig så jeg har ikke så særlig lyst å binde meg hvis du skjønner hva jeg mener? Betaler man via paypal? :xmas:

Det skal gå an å betale med Pay pal.. Men eg veit ikkje heilt om eg skjønner kva du meiner når du seier at du ikkje vil betale med kredittkort, pga. at du ikkje vil binde deg.. Du velger sjølv kor lenge du vil binde deg i slengen, uavhengig av betalings-formen du benytter deg av. Du velger om du skal binde deg til ein månad, 3 månader, eller eit halvt år.. Og prisen per mnd. blir deretter..

Men man trenger ikke å betale men paypal? :p Trodde at det var alltid halvt eller helårs bindingstid jeg :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...