Nattfrost Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har akkurat installert Hl2 og CS:source fra dvd! Men når jeg prøver å kjøre spillet online så får jeg denne beskjeden etter en lang ventestund: Trykk her! Noen som har lignende problem, eller vet åssen jeg skal fikse dette? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 trur det var noe med at dvd/cdrommen er for treg med å kjøre. Trur løsningen er at du må prøve å fyre opp farten på cden før du starter det. eks gå inn på min datamaskin og så surfe igjennom plata slik den starter. og så prøver du (grunnen for jeg bare trur er at jeg har skomlest igjennom noen trådet på forumet og husker ca litt) Lenke til kommentar
Nattfrost Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Det kan være en mulighet! Men den feilen er visst periodisk da! Plutselig kom jeg inn på cs:s Så du har nok rett! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Du er tydeligvis ikke den eneste som sliter med det: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=5431 Mistanken der var altså DVD-brenner. Får nesten lyst å si at sånn går det når du betaler for spill. Du blir som regel rammet av de idiotiske forsøkene på å stoppe piratene. Heia Valve, som virkelig har tatt steget å plage de lovlige brukerne ytteligere! Endret 4. desember 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Nattfrost Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Haha! Forbanna folk! Stemmer det jeg har dvd-brenner ja.. :S Forbanna jall er det! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 problemet er egentlig ikke valve, det er piratene, hadde det ikke vært for dem hadde valve sluppet alt det styret. Men er enig i at de ikke burde lage noe som skaper problemer for lovlydige brukere, det ødelegger endel for motivasjonen for å være lovlydig Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ja ... de som følger reglene får ingen ting, og de som ikke følger reglene får alt Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har hatt samme problemet med min HL2 Bronze Package. Eneste du trenger å gjøre er å teste flere ganger, ta cd-en ut og inn, og prøv mellom noen ganger å sette cd-en in, så uten cd så med cd. Bare å teste seg fram. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei! Har noen prøvd å kopiere et speil av platen inn på harddisk og montere den opp med f.eks. Virtual Daemon eller liknende programmer? Vet ikke om dette går, men da skal ihvertfall hastighetsproblemet på DVD være løst :-) (og man slipper å finne frem DVD platen hver gang man skal spille). Arcade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå