mr.Lunarion Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) EDIT: satt fast men nå har jeg funnet walktrough... Jukser litt jeg Endret 25. desember 2004 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har sett i en walkthrough en gang da jeg slet så veldig med å finne ut hvordan jeg skulle ta en boss, prøvde mange ganger så jeg trengte litt hjelp. Men bortsett fra det så er det "fy fy"! Jeg skulle egentlig ta en pause fra spillet til i morgen, men så fikk jeg den siste drakten.. her skal det spilles!!! Lenke til kommentar
levilord Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hadde planlagt å sitte hele jula og spille echoes, jeg...men jeg får jo aldri tid, så utrolig irriterende!!! Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 åssen i huleste kunne jeg vite at det var et lite morphball hull der?? sjekka gjennom hele mappet osv. helt til jeg tenkte på at jeg kunne brukre walkthrough. Men ellers er walkthrough "fy fy!" som du sier Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hadde planlagt å sitte hele jula og spille echoes, jeg...men jeg får jo aldri tid, så utrolig irriterende!!! har spilt echoes nesten hele jula jeg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg også har fått meg Metroid Prime 2, men det er noe jeg lurer på: Jeg er i det ''mørke landet'', jeg skal finne 3 nøkler for å komme meg inn til ''dark temple'', jeg har funnet den første nøkkelen men jeg lurer på hvor den andre nøkkelen er? I'm Stuck. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg også har fått meg Metroid Prime 2, men det er noe jeg lurer på:Jeg er i det ''mørke landet'', jeg skal finne 3 nøkler for å komme meg inn til ''dark temple'', jeg har funnet den første nøkkelen men jeg lurer på hvor den andre nøkkelen er? I'm Stuck. Alt jeg kan si er at nøklene ihvertfall befinner seg i Dark Aether. Husker ikke hvor akkurat Men et tips må være å dra nytte av det oppgraderte utstyret ditt... virker som regel alltid. Selv sliter jeg lengre ut i spillet hvor jeg skal finne 9 nøkler som faktisk også er "usynlige" Blir som jakten på artifact'ene i Metroid Prime, bare enda værre Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Glem det Endret 29. desember 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
daniman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg har heller ikke fått spilt mye i jula. men noe av det som er litt negativt med spillet er at man må finne save-punkter. jeg synes man skulle kunnet save når man ville, slik som er så bra i zelda-serien. Når man hele tiden kjemper for å komme til et nytt save-punkt, får man ikke så stor sjangs til å nyte spillet, og når man dauer, må man ta alt på nytt. men ellers er spillet strålende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå