Gå til innhold

Endelig fått Metroid Prime 2 Echoes (spoilers)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett i en walkthrough en gang da jeg slet så veldig med å finne ut hvordan jeg skulle ta en boss, prøvde mange ganger så jeg trengte litt hjelp. Men bortsett fra det så er det "fy fy"! ;)

 

Jeg skulle egentlig ta en pause fra spillet til i morgen, men så fikk jeg den siste drakten.. her skal det spilles!!! :evil:

Lenke til kommentar
Jeg også har fått meg Metroid Prime 2, men det er noe jeg lurer på:

Jeg er i det ''mørke landet'', jeg skal finne 3 nøkler for å komme meg inn til

''dark temple'', jeg har funnet den første nøkkelen men jeg lurer på hvor den andre nøkkelen er?

 

I'm Stuck. :(

Alt jeg kan si er at nøklene ihvertfall befinner seg i Dark Aether. Husker ikke hvor akkurat :)

 

Men et tips må være å dra nytte av det oppgraderte utstyret ditt... virker som regel alltid. Selv sliter jeg lengre ut i spillet hvor jeg skal finne 9 nøkler som faktisk også er "usynlige" ;) Blir som jakten på artifact'ene i Metroid Prime, bare enda værre :p

Lenke til kommentar

jeg har heller ikke fått spilt mye i jula. men noe av det som er litt negativt med spillet er at man må finne save-punkter. jeg synes man skulle kunnet save når man ville, slik som er så bra i zelda-serien. Når man hele tiden kjemper for å komme til et nytt save-punkt, får man ikke så stor sjangs til å nyte spillet, og når man dauer, må man ta alt på nytt. men ellers er spillet strålende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...