TCi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Er det flere her som har fått tak i spillet som har en mening så langt? Jeg har nettopp avsluttet en runde med det nå, syns faktisk at det er bedre enn Metroid Prime, til nå! Har ikke kommet så veldig langt, men har fått min første drakt for en liten stund siden. Som dere ser på klokkeslettet, så ble jeg hektet og glemte helt av tiden Endret 5. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 har hatt dette spillet i akkurat en uke, og dette er et kanonbra spill, bedre enn metroid prime(eneren) har ikke fått kommet så langt, men skal spille mye i helgen Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette skal ønskes til jul! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Dette skal ønskes til jul! Hehe.. absolutt en super gave Har kommet meg til det 3 stedet nå, til en sump av et slag, husker ikke helt navnet (Toran eller noe). Har spilt i nesten 6t nå, har ikke kjedet meg et sekund. Digget kampen mot Dark Samus tidligere i spillet, gjett om jeg var nervøs da, men det gikk bra Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har spillet også, og må si det er digg! Men av en eller annen grunn har jeg ikke satt meg skikkelig inn i det enda Enern spillte jeg masse med en gang jeg fikk det , og syntes at 2ern er bedre! Merksnodig! Håper bare ikke siste boss er like vanskelig som i 1ern, har nemlig aldri klart den! Har nesten fullt med energytanks også! Men uansett, takk for at dere mindte meg på det, nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har spillet også, og må si det er digg! Men av en eller annen grunn har jeg ikke satt meg skikkelig inn i det enda Enern spillte jeg masse med en gang jeg fikk det , og syntes at 2ern er bedre! Merksnodig! Håper bare ikke siste boss er like vanskelig som i 1ern, har nemlig aldri klart den! Har nesten fullt med energytanks også! Men uansett, takk for at dere mindte meg på det, nå skal det spilles! Ja, sistebossen var noe herk. Er heldigvis ferdig med den nå! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har spillet også, og må si det er digg! Men av en eller annen grunn har jeg ikke satt meg skikkelig inn i det enda Enern spillte jeg masse med en gang jeg fikk det , og syntes at 2ern er bedre! Merksnodig! Håper bare ikke siste boss er like vanskelig som i 1ern, har nemlig aldri klart den! Har nesten fullt med energytanks også! Men uansett, takk for at dere mindte meg på det, nå skal det spilles! Ja, sistebossen var noe herk. Er heldigvis ferdig med den nå! Hehe!! Sistebossen var en hard nøtt ja.. Selv om jeg har tatt han 2 ganger:P Men TCi, kan du sette en spoiler advarsel på emne-tittelen? Leste om en Dark Samus, selv om jeg forventet det, så ødela du litt av spenningen:P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hehe!! Sistebossen var en hard nøtt ja.. Selv om jeg har tatt han 2 ganger:P Men TCi, kan du sette en spoiler advarsel på emne-tittelen? Leste om en Dark Samus, selv om jeg forventet det, så ødela du litt av spenningen:P Beklager, skal gjøre det med en gang. Har nå spilt i nesten 10t nå Leter etter noen nøkler til et tempel, finner ikke den siste. Men får ikke spillt før etter eksamenstiden nå dessverre, etter 17 desember Har da noe å glede meg til da Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Spoilere? Kanskje: Er en nøkkel fra å åpne aller siste tempel med sluttbossen i, men det er sinnsykt stress å finne den. Hittil så har spillet vært litt opp og ned i forhold til ener'en. Noen deler har føltes litt for kjente ut, mens andre ting har vært helt sinnsykt fete. Siste drakten man får ruler. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ikkje røp for mykje, eg venter å få det til jul Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Spoilere? Kanskje:Er en nøkkel fra å åpne aller siste tempel med sluttbossen i, men det er sinnsykt stress å finne den. Hittil så har spillet vært litt opp og ned i forhold til ener'en. Noen deler har føltes litt for kjente ut, mens andre ting har vært helt sinnsykt fete. Siste drakten man får ruler. Det skal jo ikke være lett Jeg har spilt i ca. 10t i spillet til nå og jeg har ikke kjedet meg et sekund. Spillet er genialt lagt opp også bedre enn orginalen. Historiemessig også bedre. Den siste drakten er ALLTID konge!! Gleder meg Men som sagt får ikke spilt dette igjen før om ca. 2 uker Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Metroide Prime er et spill av høyeste kvalitet. Har ikke spillt 2eren enda, men jeg gleder meg som en unge til jeg får det! Anbefaler dette spille sterkt til alle som ikke har det, kjøp eneren også, den er noe for seg selv, koster knappe 150 kroner! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Endelig ferdig! Som sagt før, noen ting var bedre enn ener'en, noen ikke helt så bra. Alt i alt tror jeg jeg liker ener'en bedre. Men Echoes var sinnsykt bra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Endelig ferdig! Som sagt før, noen ting var bedre enn ener'en, noen ikke helt så bra. Alt i alt tror jeg jeg liker ener'en bedre. Men Echoes var sinnsykt bra. Får ikke spilt videre før til neste helg, men skal nok komme med en liten sluttrapport i løpet av julen (om jeg husker det) Lenke til kommentar
levilord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Metroide Prime er et spill av høyeste kvalitet. Har ikke spillt 2eren enda, men jeg gleder meg som en unge til jeg får det! Anbefaler dette spille sterkt til alle som ikke har det, kjøp eneren også, den er noe for seg selv, koster knappe 150 kroner! etter jeg har kjøpt bassgitar og tales of symphonia skal jeg kanskje kjøpe metroid prime (eneren) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) To'eren er også absolutt verdt å kjøpe, til og med fullpris. Og Tales Of Symphonia.... mmmhhh... Veldig godt kjøp. Stilig spill. Kjempebra story hittil. Er 18 timer uti, og ennå bare på disk 1. Endret 11. desember 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
daniman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skal også kjøpe ToS. Er det andre som sliter med for travle hverdagen til å spille metroid prime 2 her, utenom meg? Får sjelden sjangs til å sette meg ned med det. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skal også kjøpe ToS. Er det andre som sliter med for travle hverdagen til å spille metroid prime 2 her, utenom meg? Får sjelden sjangs til å sette meg ned med det. Bare gjør som meg. Utsett den travle hverdagen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jaja, nå har jeg kommet meg til 51% av spillet og ligger vel på rundt 17t spilletid til nå Dette spillet blir jo aldri kjedelig, og det ble enda et hakk bedre da jeg fikk "screw attack"!! Wohoo. Tok en stund å perfeksjonere hoppene, men nå har jeg taket på det tror jeg. Det er ganske vanskelig til tider, men det får bare ting til å følest mye bedre når du får det til Dette spillet ligger faktisk oppe mot Zelda Wind Waker og er årets absolutt beste spill på GC uten tvil. Gleder meg til jeg får flere lekre oppgraderinger til drakten ! Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) må sei at Halo 2 har på en måte "ødelagt" Echoes for meg, men etter flere maraton kvelder med Halo 2 begynner jeg faktisk å bli litt lei Halo 2, så nå har jeg begynnt å spille Echoes igjen og etter jeg fekk dark beam har jeg ikke rørt xboxen, og må si at spille imponerer og er et av di bedre GC spillene jeg har spilt, så langt må jeg si at enern var hakke bedre men det kan endre seg..... Endret 25. desember 2004 av sig_1612 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå