Ozelot Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når jeg klikker på prisguiden, kommer det bare en slags grå bakgrunn fram. Tror ikke den var der igår. Andre som har det, eller er det IE hos meg ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vi hadde noen problemer med prisguiden i natt ja men dette har nå blitt ordnet. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Er den helt fikset? for eks 19" lcd skjermer fra BenQ i prisguiden , der står alle priser på 0 og på en annen rekke varer. Endret 4. desember 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ..og en annen ting, er det slik at prisguiden ikke virker noen minutter etter 24:00 ? (aner ikke hvordan det funker jeg!) Merka at det var ikke noen priser(omtrent) når jeg skulle sjekke etter en Lacie disk rett etter midnatt. Edit: dumme meg, glemte å lete etter andre tråder om det samme. Endret 5. desember 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå