capten50 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Howdy, tenkt å kjøpe en ny mob etter jul og er litt i tvil om hvilken jeg burde kjøpe. Ombestemmer meg hele tiden siden det altid kommer nye men etter at min nokia 3650ble stjelt har jeg en siemens m55(som er UTROLIG dårlig)må jeg kjøpe en ny mob. Funksjoner: Kalender : Ja MMS : Ja GPRS : Ja(EDGE skader ikke) WAP : Ja Java : Ja, men klarer meg uten Email klient : Ja Spill : Ja Format: Form : Ikke så viktig Vekt : Maks200g Antenne: Helst ikke Skjerm: Farge - Helst rundt 265000 som begynner å bli standar -Skjermen bør være stor og ha over 150x150pixel - Skader ikke med touchscreen Pris: - Ikke noen betydning men hvis den koster under 5000kr skader det ikke Diverset: Merket : Har alltid hatt nokia og har lyst å prøve no nytt ! Kamera : JA (helst megapixel) Videokamera: Ja Symbian : Ja Triband: Ikke no viktig Infrarød : JA(must) Bluetooth:JA Minne : Minnekort Minnekort: JA (helst mcc) Polyfoniske Ring: Ja Mp3: Helst, men klarer meg uten UMTS/3G : Klarer meg uten det Radio : Er et stort pluss men må ikke ha det Bruker mobilen hver dag og vil ha litt funksjoner! Valget står egentlig mellom SE700i, SEp910i og Samsung D500. Men er åpen for andre modeller! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Siden du sier at du skal ha Symbian, P910i er den eneste av de som har symbian. Men hvis du kan greie deg uten Symbian, anbefaler jeg S700i; Den har en Fantastisk skjerm, veldig bra kamera og minnekort. D500 har dårligere skjerm enn S700i, den har heller ikke minnekort Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kanskje Sharp GX30 hvis du kan bestille fra utlandet Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ville valgt P910i uten tvil. Har P900 og skal skaffe meg P910i så fort som mulig. Det eneste dumme med Pxxx serien er at om du jobber et sted du må ha en mobiltelefon som er lett å bruke, og er rask er ikke det den perfekte. Det er kjapp ( 156mhz prosessor ), men det tar mye lengere tid for deg å trykke på touchscreenen enn på knappene på en vanlig mobiltrelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå