Itchy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tenker på dette opsettet? noe å utsette? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Du kunne tatt en s-ata disk i stedet, med tanke på kabling osv... Endret 4. desember 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
USATom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 LOL... Jeg har planer om eksakt samme maskin men med en 300gb SATA disk og 2gb ram. Det jeg lurer på er om strømforsyninga holder, eller om det blir i minste laget. 240W er vel kanskje ikke nok? Men godt valg ihvertfall, enig i at du skulle hatt en SATA disk. Lenke til kommentar
mariutn Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har Shuttle, har kjøpt den silentx psu saken, har 2 s-ata disker, DVD-brenner og Sapphire X800 Pro. jeg hadde ikke strømproblemer med 200 watt psu engang:p Lenke til kommentar
USATom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Glimrende, hva med varmeutvikling da? Behøves noe ekstra vifter eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå