Errae Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 heisann! lastet ned linux-installer og prøvd å kjøre den gjennom shell, men får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang. Har sjekket at jeg har tilgang, men ingenting. er det noen som kan gi meg en howto ? takk! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Fila 'amsn' er executable? Mange ganger jeg har lasta ned programmer som ikke har hatt korrekt permissions, så jeg har måttet dra en chmod +x Man må også ha Tcl/Tk for å få amsn til å funke Endret 4. desember 2004 av Langbein Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kjør en "sh programfil" i stedet for "./programfil". Ellers kan du ta "chmod 755 programfil" på filen for å gjøre den executeable. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hm,- kom på at jeg må vell gjøre noe med filen først. for den er i .bin format... Husker å ha gjort dette med java driver, men husker ikke hvordan... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du prøvd å gjøre filen kjørbar som andre har nevnt her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå