AndyG Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg sendte for noen dager tilbake en harddisk i retur til Komplett.no pga. feil. Jeg mottok en mail om at produktet var mottat, og at jeg kunne se returstatus på konto-sidene. Nå har jeg kikket lenge og vel, men finner ingen returstatus. Jeg ser at varen er lagt til som ny ordre, som visstnok er sendt og mottatt. Jeg kan ikke se noen direkte status der. Blingser jeg alvorlig og klarer å ikke se dette eller er det en feil i mailen, som beskriver funksjonalitet som ikke er implementert? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du peker på en liten svakhet her ja Sporingen på retursaker var bedre tidligere og teksten henger igjen fra denne tiden. Imidlertid kommer det tilbake en sporing på retur som blir enda bedre enn den som var tidligere (vi begynner å snakke skikkelig bra ), men skal høre om ikke teksten i mailen bør redigeres før dette er klart. Takker for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takk for kjapt svar *puste lettet ut* Da trenger jeg ikke leite meg grønn lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå