Gå til innhold

Returstatus på Komplett.no ?


Anbefalte innlegg

Jeg sendte for noen dager tilbake en harddisk i retur til Komplett.no pga. feil. Jeg mottok en mail om at produktet var mottat, og at jeg kunne se returstatus på konto-sidene. Nå har jeg kikket lenge og vel, men finner ingen returstatus. Jeg ser at varen er lagt til som ny ordre, som visstnok er sendt og mottatt. Jeg kan ikke se noen direkte status der.

 

Blingser jeg alvorlig og klarer å ikke se dette eller er det en feil i mailen, som beskriver funksjonalitet som ikke er implementert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du peker på en liten svakhet her ja :blush:

 

Sporingen på retursaker var bedre tidligere og teksten henger igjen fra denne tiden. Imidlertid kommer det tilbake en sporing på retur som blir enda bedre enn den som var tidligere (vi begynner å snakke skikkelig bra ;) ), men skal høre om ikke teksten i mailen bør redigeres før dette er klart.

 

Takker for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...