Andyve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hay. Noen som kan anbefale meg en PDA ? Vil ha mulighet for. Wi-Fi GPS (bruke til kart i bilen) Mobil Muligheter. (kunne bruke som telefon over alt som en vanlig mobil) da kan jeg jo sputte inn noen kr ekstra får jeg noe slikt ? rundt 5000kr ? takker for evt tips Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Legg på en tusenlapp, og du får en Qtek 9090, hvis du kan binde et mobilabonnement. Bedrift, Privat+ eller tilsvarende.... Den har Word, Excel.... synker med Outlook... Bluetooth.... Lenke til kommentar
Andyve Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) jau har sett på Qtek 9090 og på loox 720 som har en mye mere behagelig pris men er desverre uten telefon vet det finnes endel ekstra utstyr som bla telefon og (gps) som 720 mangler noen som har peiling på hva som er pris på telefon \ gps utstyr ? og er det bra nok iforhold til dem som har det innebygget ? takker. Edit: Loox 720 kommer på ca 4600 qtek kommer på ca 7200 Er 2600kr ekstra for telefon muligheter... hmm Endret 10. desember 2004 av Andyve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå