DarkStarr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg skal modde et chieftec dragon miditower og lurer på hva er kulest(det kommer seff ann på smak og behag men har lyst å høre noen meninger) jeg lurer på å sette inn gitter(netting) i siden istede for plexi hadde det vært no kult? har tenkt å ha denne i toppen, skal ikke ha vannskjøling men jeg digger den grillen. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet ikke om det bare er meg som har denne meningen men; Gitter er tusen ganger penere en plexi. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet ikke om det bare er meg som har denne meningen men; Gitter er tusen ganger penere en plexi. enig Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Netting er best ja. (synest nå iallefall jeg) Brukte biltema høyttaler netting på prosjektet mitt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Gitter? As in metall-netting med hull rett gjennom? For det første; da må du ha et støvfilter på innsiden, ellers vil hybelkaninene snart invadere viftene dine For det andre; Gitter har jo ingen støydempende effekt whatsoever, så jeg ville aldri i verden brukt noe sånt på kabinettet - i hvert fall ikke over et stort område. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Gitter er Klart Tøffest.... Men av praktiske grunner ville jeg valgt plexiglass(hvis ikke du liker å tørke støv gjennom et gitter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå