L.. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Valve er AVSLØRT!!! Edit: måtte finne bildet på nytt. Endret 9. desember 2004 av L.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 :!: Dritbra! Men jeg syntes ikke Elsie Lee lignet særlig på Alyx... Dr.Breen og Sean Connery derrimot Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Haha, flere av de jeg faktisk har tenkt på uten å ha sett en slik tegning. Spesielt Barney; en pinglete, femi utgave av Colin Farell. Stakkars Barney, Dr.Kleiners lille bitch som blir sendt hit og dit. Og den største utfordringen han får er å passe på et stakkars kubein i et par år. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) bilde Er det deg? Ligner Synes det var noe kjent med Barney ja, samma med Breen. Ærlig talt så synes jeg de likner ganske godt jeg (Barney=Farrel ; Breen=Connery) ! Endret 5. desember 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skal det lages film? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 vis det skal lages film burde ikke denne være lagt under hl2 kategorien? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Håper at du tuller nå.. Det er jo såklart bare ett tullebilde laget av en eller annen tulling der ute på den store verdensveven.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 vis det skal lages film burde ikke denne være lagt under hl2 kategorien? Haha, Bill Cosby som Eli Valance, tror jeg hadde ledd meg ihjel. Men det er forbausende hvordan mange av skuespillerne faktisk kunne ha passet inn i HL2-rollene. Bortsett fra Gordon da, han har jo en egen karisma som overgår Tom Cruise 1000 ganger. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 vis det skal lages film burde ikke denne være lagt under hl2 kategorien? Er allerede en i HL kategorien Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er det bare jeg som ikke ser bildene......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå