espinos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei Er det noen som har en hd 2 crack!?!? Jeg har lett meg svætt etter en på nettet, men finner den ikke Noen som har en link eller noe!? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sånt er ikke lov å diskure her selv om jeg er sikker på at du har kjøpt spillet helt lovlig. Du må nok prøve et annet sted. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ja jeg har det, men det er kommet hakk i cd-en, så den vil ikke starte opp! har bare noen få brett igjen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vell hjelper det jo lite med crack da Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg