Alte-to Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei. Noen som har noen tips om Hvilken støydempingsmatte (kit) jeg kan bruke i Chieftec BX-01 (uten Plexi dør) med: 4stk Hardisker (2st Raptorer på 10'000RPM) 2stk 92mm Vifter og et par 80 +CPU og NB skjermkort har Zalman Heatpipe vurderer disse 2, har dere noen mening om hva som er best?!? Mist Smartcooler Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 noen som vet av flere nettbutikker som selger Mist-mattene da??? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 MIST er "inhouse"-merket til Microplex (de setter sitt navn på noname-produkter og markedsfører dette under eget navn, noe som er ganske vanlig). Derfor er det ikke mye vits i å sjekke andre nettbutikker Blir ikke billigere av den grunn... Jeg tror MIST-settet er et godt valg, da! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 baronKanon: Takk. går for Mist jeg. Har Mist Black Silence P4 kjøler oxo Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har det MIST settet kombinert med et Chieftec DX. Det meste er ferdig delt opp i passende biter, du må likevel beregne å måtte kutte litt, særlig hvis du f. eks. har vifte i døra. Så det er rimelig greit å montere, det sitter meget godt og jeg har heller ingenting ondt å si på selve støydempinga. Har dog ingen erfaring med det andre settet, så vet ikke hvilket sett som er det beste valget for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå