xxole Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei. Jeg har fått noen bilder via MMS men de er så store at jeg ikke får vist dem ordentelig på telefonen. Derfor har jeg prøvd å overføre bildene som ligger i inboksen over til pc`n via blåtann men jeg finner ikke ut av hvordan man skal gjøre. Jeg får bare tilgang til bildene jeg selv har tatt og ikke de som er blitt sendt til meg. Noen som har noen gode forslag? Mvh Knut Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du lagret mms bildene på telefonen? Altså: Når du motar en mms med ett bilde, så er den mms-meldingen lagret, men bilde er ikke lagret for seg selv. Så når du motar en mms melding, så må du velge bilde, og så lagre det på telefonen. Da kan du slette mms-meldingen, siden du har lagret selve bilde på telefonen. Da skal bilde ligge i "Mine bilder", vist jeg ikke husker feil.(Lenge siden jeg hadde T630, har K700i nå...) Så vist du bruker PCen din til å utforske mobilen din, og bildene dine, så skal du finne bilde der. Eller du kan gå inn i telefonen og velge bilde eller mms-meldingen du vil sende til dataen med og klikke "send" og så velge til bluetooth, så finner du bluetoothe,en på PCen din og sender til den. Jeg forstår det slik at du har greid og få mobil og PC til og kommunisere med hverandre med bluetooth, at det er kontakt? Vist ikke så er det ett annet problem... Lenke til kommentar
xxole Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har prøvd på begge deler men jeg finner ikke ut hvordan man kan lagre bare bildet for seg selv. Hvis jeg prøver å videresende meldingen får jeg heller ikke noe blåtann alternativ. Jeg har lett så godt jeg kan og jeg lette enda en gang nå etter at jeg leste svaret ditt for det virket logisk for meg også at det måtte være sånn men jeg finner altså ikke ut hvordan. Kan det være at softwaren i min telefon ikke er lik din? Det beste hadde vert et program som skaffet meg full tilgang til alle mapper via blåtann. Så kunne jeg ordne alt via pc`n. Og ja. Det er kontakt via mobil og pc. Jeg har ingen problem med å laste ned bilder jeg har tatt med telefonen... Mvh Knut Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Om du får overført de til en pc kan du gjøre dette: Last ned sony ericsson image editor. Det kan du gjøre her. Så legger du bildene inn i programmet, og overfører de til telefonen igjen. Så enkelt er det! Men du må koble telefonen til pc´en via usb bluetooth eller ir. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når du åpner et bilde i "Mine bilder", og så trykker på "mer" og videre på "send", kommer det opp en liste med valg. Der kan du velge Bluetooth. Det valget finnes på alle bilder. Sitter her med min T630 og det er ingen bilder der Bluetooth-valget ikke kommer opp. Og på denne er det den opprinnelige FW som lå inne når den kom fra fabrikken. Lenke til kommentar
xxole Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Problemet er at bildene jeg mottar via MMS havner i innboksen og ikke i "mine bilder" og de bildene som ligger i innboksen får jeg ikke sende til pc`n via blåtann. Eller er det jeg som ikke helt forstår her?? Mvh Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå