Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 til nVidia(g-force) kortene som blir gitt som forslag her er 250w psu litt i minste laget!nVidia kortene krever mere strøm enn ati(radeon) kortene! For det første tror jeg ikke 6800LE bruker så utrolig mye strøm. Ser ut til å være mindre enn 9800xt f.eks. Her er standard 6800: For det andre er jeg ikke helt sikker på at jeg er enig i følgende kommentar: siden du sier du gleder deg til å spille hl2 burde du ta et 9800pro el 9600xt hvis du ikke vil bruke så mye penger! Tror jeg ville gått for 6800LE eller 6600GT før 9800 Pro uansett. De koster ca det samme men jeg mener at nvidia kortene gir mer for pengene i denne prisklassen. Men det er min mening da Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 For det andre er jeg ikke helt sikker på at jeg er enig i følgende kommentar: siden du sier du gleder deg til å spille hl2 burde du ta et 9800pro el 9600xt hvis du ikke vil bruke så mye penger! Tror jeg ville gått for 6800LE eller 6600GT før 9800 Pro uansett. De koster ca det samme men jeg mener at nvidia kortene gir mer for pengene i denne prisklassen. Men det er min mening da Der ja.... Jammen ikke lett å velge Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takk for mange innspill Er det noen objektive forskjeller på arkitekturene på geforce og radeon? Er det noen som har prøvd begge to uten fordommer? Minimale benchmark-forskjeller teller ikke:) Er det i det hele tatt mulig å legge følelsene til sides og gi et råd? Noen sier det ene og noen sier det andre, men hva er det riktige? Kanskje det ikke finnes noe godt svar.... Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det finnes ikke noe enkelt svar, men mange heller mot det at dersom du skal spille HL2, så er Radeon bedre pga bedre ytelse i Direct3d, i openGL spill yter Geforce bedre. Som jeg tidligere nevnte så har jeg hatt 2 forskjellige geforce kort og 2 forskjellige radeon kort ila det siste halvåret. Jeg har føttene mine godt plassert i begge leirene og liker begge merker like godt, men per dags dato ville jeg gått for radeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå