Crewer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hoi. Har bestemt meg for å kjøpe ny pc. har sett på følgende: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301044&s=sc Intel Pentium 4 540 3.2 GHz Boxed Socket LGA775, 1MB cache og http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303592&s=sc Asus P5GDC Pro Hovedkort for S775 I915P,SATA,ATX,GbLAN,DDR/DDR2,PCI-Ex16 samtidig invisterer jeg i en rask 40gb disk(for og kjøre systemet på) Og 2x 250gb s-ata. har forøvrig 1gb PC2700 corsair ram. vil dette kjøre bra? bruksområder: Counter-strike, surf, chat.. stor og rask(e) disker. Endret 4. desember 2004 av Crewer Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bruksområder? Det vil funke. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er vel overkill det der. holder med en billi celeron for å gjøre de tinga der. om du ikke skal catte noe jevla "raskt" da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 La nå gutten kjøpe maskin hvis han vil da Da ser det bra ut det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Et sted på nettet sto det at amd´s cpuer er bedre på spill og internett enn intel, men andre ting f.eks videoredigering og andre øverlige programmer er intel best. Jeg vet ikke om du skal drive med noe som videoredigering ol. fordi du trenger så mye disk plass. Skal se om jeg finner frem til de testene igjenn jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 litt overkill cpu ja, hvordan grafikkort? at amd er bedre på internett?!? hva skal man med mere enn 500MHz på internett uansett? men amd gir vel bedre valuta for penga og personlig liker jeg amd best. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er bare litt misunelig heh Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 AMD bedre på Internett enn Intel!? Tror ikke det, eller rettere sagt, null forskjell. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvorfor skulle det være forskjell imellom intel og amd når det gjelder internett? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Systemet blir bra det, vil være supert til multitasking (flere oppgaver samtidig). Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvis du har lite penger gå for amd , men hvis du har litt å bruke ,,. Så mener jeg det er verdt å gå for intel,. ' Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bruksområder: Counter-strike, surf, chat.. stor og rask(e) disker. er vel overkill det der. holder med en billi celeron for å gjøre de tinga der. om du ikke skal catte noe jevla "raskt" da Han kan ikke spille Counter-strike med en billig celeron, celeron er jo ubruklig til spill Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvis du har lite penger gå for amd , men hvis du har litt å bruke ,,. Så mener jeg det er verdt å gå for intel,.' God begrunnelse Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skal du surfe osv er det deilig med Intel og hyperthreading Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skal du surfe osv er det deilig med Intel og hyperthreading God begrunelse Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Skal du surfe osv er det deilig med Intel og hyperthreading vet det. det går ikke ann å bruke vanlig amd på internett, da går det treigt som bare det takk til cpu gjengen! burde kanskje gå for en litt "dårligere" cpu da den har veldig lite å si, og heller gå for pc3200 ram brikker folk som ikke har noe peiling på data tror alltid at de er cpu som er viktig, men så lenge man har en midt på treet spuc holder det i masse vis. Endret 4. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvis du skal spille css , sååå.. trenger du jo litt cpu og skjermkort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja det vil funke bra , makinen vil klare det meste . Når det så gjelder amd vs Intel er det overhode ikke spurt om og jeg vil betvile at noen uansett ville merke forskjell med en tilsvarende cpu fra amd . Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) samtidig invisterer jeg i en rask 40gb disk(for og kjøre systemet på) Og 2x 250gb s-ata. Hva skal du med så mye diskplass for å spille Counter-strike, surfe og chate. Ble litt nysjerrig på hva du ska med det Edit: skrivefeil Endret 4. desember 2004 av danielsn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Slettet et par innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre. Hold dere til emnet, blir det for vanskelig, ikke skriv noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå