uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Når jeg søkte så fant jeg merkelig nok ikke et topic som var som det jeg skal poste nå. Det går ut på at jeg begynner med å si en setning/linje fra en sang, så skal den som finner ut av hvilken sang det er gi oss en ny setning eller linje fra en annen sang. Så skal en av oss gjette det så fortsetter det slik Nå begynner det: Hvor stammer dette fra? 'You can not kill what you did not create' Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Slipknot - Duality Det var vel litt for enkelt? Men man bør kanskje holde nivået sånn i et så sjangerspredt forum. Edit: Velger en litt mer allment godtatt sjanger og nyere sang: 'Sometimes I wish someone out there will find me. Til then I walk alone.' Endret 4. desember 2004 av zimen Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Green Day - Boulevard Of Broken Dreams? "You're cold with disappointment, while I'm drowning in the next room" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Blink 182 - Stockholm Syndrome -------------------------------------- Deep in my heart, there's a fire a burning heart Deep in my heart, there's desire for a start Endret 4. desember 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Modern Talking - You're my heart, you're my soul da skikkelsens sjel visnet bort for skikkelsens sjel var en skygge en skygge av vondskapens makt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Burzum - Jesu Død? ------------- To my mistakes, to my mistakes of cowardice She shimmy shakes, the jimmy jakes of consequence Born of the airs and dues, my airs of madness do declare Edit: leif. Endret 4. desember 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Smashing Pumpkins - Love Through the Wastes I ride Shotgun by my side Polishing my highwayman They call me the saviour of the damned Even though in all the towns that I've been banned They call me the saviour of the damned Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er dette noen vits? er jo bare å google på tekstsnuttene så finner man låten.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nja, min siste "tekstsnutt" er nok litt vanskeligere å finne enn som så. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Er dette noen vits? er jo bare å google på tekstsnuttene så finner man låten.. Endret 4. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det var da et innholdsrikt innlegg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Men den poengterer noe. Dessuten så kan dere gjøre akkurat dette i konkuranse tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er dette noen vits? er jo bare å google på tekstsnuttene så finner man låten.. Tja, er denne tråden så mye bedre da? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239645 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå