AndersT2 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skal ha ny PC over nyttår, og da blir det DDR2 minne: Corsair PC5400 som jeg har tenkt på. Men leste ett par av testene nederst på link siden, og i den ene så kjørte ikke minnet på 675 MHz som de er oppgitt på. Får å få disse til å funke, må man underklokke, eller kommer de ferdig satt ned, eller funker de rett fra esken med hovedkortet Asus - P5AD2-E? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Her må det underklokkes ja, jeg har de brikkene. Venter nå på vannavkjøling og da skal de klokkes opp til standar hastighet og forbi. Om du kjøper de trenger du ikke å tenke på at det kan være rammen som ikke tåler overklokkingen. EDIT: Ser dette gjelder XE, da begynner det vel og nærme seg standarhastigheter, men fortsatt mye å gå på om du vil klokke litt. Husk du må jo også ha cpu for 1066mhz frontsidebus da. Endret 4. desember 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) betyr det at jeg må gjøre dette manuelt, eller kommer de ferdig underklokket fra produsent? CPU med 1066 FSB kjøpes når de slippes Endret 11. desember 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå