theDurkan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Vil gjerne få høynet oppløsning på en film jeg har. Filmen er på 177x124, og vil ha den i 640x320. Hvordan eller hvilke programmer trenger jeg? edit: Ble gjenopprettet etter moderators ønske, men fant ut selv at kvaliteten blir for dårlig til at dette egentelig blir noe vits. Skal man forandre mindre oppløsninger, slik som mellom 177x124 til 220x156, blir saken helt annerledes. Endret 4. desember 2004 av Mixel Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg er ganske noob i dette men, tror ikke at det går ann og forbedre kvaliteten. Som en fyr sa til meg " skit inn skit ut" Når det gjelder og endre størelse, så vet jeg ikke hvordan man gjør det.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det du tenker på går nok desverre (?) ikke an... Om du ikke kan trylle da? Er omtrent som om å få ei skikkelig stygg dame til å bli pen. Og selv med ølbriller så går ikke det an! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Jaok, men forandre størrelsen? Slik at filmen får 320x240 istedet for 177x124 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 edit: Løst Hva var spørsmålet? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan jeg ta en film som er f.eks 140*90 og gjøre den om til 640*480, med bedre kvalitet.... Dumt han tok det bort, om også andre vil lese om det... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp. Noe av poenget med forumet er at folk skal kunne lese eldre diskusjoner, ikke bare få svar på det de lurer på der og da. Vennligst ikke fjern innlegg på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå