anon12234 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 løp og kjøøøøp! http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5031 Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 får intrykk av at du er salgsjef hos netshop Henrik. stemmer dette? Men absolutt et greit kjøp, 500 lapp billigere enn tidligere og 200 billigere enn nærmeste konkurrent (nettbutikk) . for å ikke snakke om at nærmeste konkurrent ikke har kortet på lager...hmm... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wow.. Meget bra pris Det begynner absolutt å ligne på noe når man kan få både GT og Pro til under 3000. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 får intrykk av at du er salgsjef hos netshop Henrik. stemmer dette? hehehe :!: men det var en veldig bra pris på et bra kort! Lenke til kommentar
hkg Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ville heller kjøpt et 6800gt når de koster like mye. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skal jeg ha et nytt kort så skal jeg ha ATi uansett.. Er ATi fan, så hadde definitivt gått for x800 Pro ja ! Men har x800 SE, er ikke all verdens forskjell og det er jo 3000 kr så tror jeg venter med nytt skjermkort Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde det enda vært ViVo så. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde det enda vært ViVo så. video in, video ut .. Hvem bryr seg ? Så lenge jeg får kobla til pc skjermen og spilt.. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde det enda vært ViVo så. video in, video ut .. Hvem bryr seg ? Så lenge jeg får kobla til pc skjermen og spilt.. Det er lite vits i å kjøpe en X800 Pro ikke-VIVO. Grunnen er at den ikke kan flashes til XT PE og dermed låse opp de resterende 4 pipelines. Det kan du gjøre med VIVO-utgaven, noe som gjør den konkurransedyktig mot en GT, men den er ikke det uten flashing. Kjøp heller en GT til den samme prisen! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 video in, video ut .. Hvem bryr seg ? Så lenge jeg får kobla til pc skjermen og spilt.. he he Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde det enda vært ViVo så. video in, video ut .. Hvem bryr seg ? Så lenge jeg får kobla til pc skjermen og spilt.. Det er lite vits i å kjøpe en X800 Pro ikke-VIVO. Grunnen er at den ikke kan flashes til XT PE og dermed låse opp de resterende 4 pipelines. Det kan du gjøre med VIVO-utgaven, noe som gjør den konkurransedyktig mot en GT, men den er ikke det uten flashing. Kjøp heller en GT til den samme prisen! Kunne jeg vite at det ikke var mulig å låse opp de siste 4 pipesa hvis det ikke var VIVO ? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det smart å slå til på dette? Har en stygg følelse at dette kortet kommer til å synke veldig i pris nå som x850 kommer på banen. Er klar over at det ikke er vivo, men er det vært nesten 1000 kr mer? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) ville heller ha ventet en stund... rundt nyttår kommer vel X850 i butikkene (tror jeg) og da synker nok prisene.. og da blir det nok et par lapper billigere vil jeg tro... EDIT: LEIF Endret 4. desember 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det smart å slå til på dette? Har en stygg følelse at dette kortet kommer til å synke veldig i pris nå som x850 kommer på banen. Er klar over at det ikke er vivo, men er det vært nesten 1000 kr mer? Jeg tipper du vil kunne spille det meste og med god kvalitet. Det er jo forskjellig fra person til person hva som kan sies å være bra, men jeg tror jeg hadde vært storfornøyd med et x800 pro kort. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja ja selvfølgelig, men det er jo kjedelig å kjøpe kortet og uken etter er det 1000 lroner billigere. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå koster kortet 3500 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå koster kortet 3500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå