ThexuZ Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg har et Abit Siluro t400 64MB og det har plutselig startet å fryse i OpenGL og Direct3D... Det går sånn circa 3-10sekunder før maskina fryser. Har prøvd å klokke det ned litt(selv om det aldri har vært klokket opp!), men det hjalp ikke. Brukte kortet i circa 2 måneder får dette skjedde. kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: ThexuZ skrev (2002-06-01 00:35):Jeg har et Abit Siluro t400 64MB og det har plutselig startet å fryse i OpenGL og Direct3D...Det går sånn circa 3-10sekunder før maskina fryser.Har prøvd å klokke det ned litt(selv om det aldri har vært klokket opp!), men det hjalp ikke.Brukte kortet i circa 2 måneder får dette skjedde.kan noen hjelpe meg??? Har du prøvd å oppdatere til nyeste drivere? Lenke til kommentar
ThexuZ Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Har prøvd... Det hjelper ikke Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg hadde tilsvarende problem med abit siluero GF3'eren. Maskinen kunne kjøre i flere timer, men når jeg brukte kortet aktivt, så var det ikke mange minuttene før det hang seg. Det viste seg at vifta på kortet ikke fungerte skikkelig. Den gikk rundt, men blåste knapt noe luft. Dermed ble kortet overopphetet selv uten noen form for overklokking. Forsikre deg at det ikke er varmen som fører til at maskinen henger seg, og at kjøleribba har god kontakt med kortet Lenke til kommentar
ThexuZ Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Du kan ha rett der... Det er bare det at det ikk er noen vifte på et Abit Siluro t400. tror du jeg bør prøve å sette på ei vifte??? Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 ja. og neste gang du poster inn et innlegg, så legg det inn under "skjerm og skjermkort" ikke "hovedkort og prosesssor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå