Mellet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skjermen min vibrerer.. Eek!... Noen som vet hvordan jeg kan få fixet dette Den er helt ny så tror neppe det er noe som er ødelagt! Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Det er en Samsung SuncMaster957MB.. Hvis det hjelper? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Regner med at du mener skjermbildet og ikke selve skjermen. Har du noen høytalere ståedne ved siden av skjermen, kan være at den blir påvirket av noe i nærmiljøet. Prøv å flytte ting unna skjermen eller prøv skjermen et annet sted. Hvis ikke dette hjelper så prøv med andre skjermkort drivere, er du sikker på at skjermkortet ikke er synderen? Kan jo også være noe galt med skjermen men da går det jo på garanti. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Veldig kaldt i rommet? Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hehe, nei tror neppe det er så veldig kaldt i rommet Har ikke noen høytalere i nærheten.. Men skal prøve å sette en annen skjerm Å se om det funker.. Å sette denne skjermen på en annen pc å se hva som skjer Har vell litt gamle drivere, skal begynne med å instalere ny Skal si ifra hvordan det gikk Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 HAHA! Fant ut hav som gjorde att pc skjermen flimret Jeg hadde en lampe(lys) stående på bordet. Når jeg plaserte den 1 meter unna så stoppet skjemen å flimre.. Jaja, viste ikke att en vanlig lampe sendte irriterende signalen til skjermen min:P Jjaa, da er mitt problem fixet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå