chokke Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvis man bestiller idag og de ikke har den, får man den for den prisen når de får den inn? eller må man betale full pris? Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvis man bestiller idag og de ikke har den, får man den for den prisen når de får den inn?eller må man betale full pris? Du får den til prisen på bestillingstidspunktet selvsagt ;-) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 usj.. venter på ett skikkelig godt tilbud på en raptor 74 gb disk jeg.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 usj.. venter på ett skikkelig godt tilbud på en raptor 74 gb disk jeg.. Det var jo nettopp igår eller førigårs Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 usj.. venter på ett skikkelig godt tilbud på en raptor 74 gb disk jeg.. Det var jo nettopp igår eller førigårs Feil, det har ikke vært, kun en Hitachi disk. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som gidder å sponse den musa på meg? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Var en netshop som hadde raptoren på julekalenderen sin. gikk for 1300 kroner eller noe? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) usj.. venter på ett skikkelig godt tilbud på en raptor 74 gb disk jeg.. Det var jo nettopp igår eller førigårs Feil, det har ikke vært, kun en Hitachi disk. Ok, ikke på HW.no da. Men netshop hadde enda en luke utenom denne på HW der var det raptor disk 74GB 100% sikker EDIT: Zl8 damn fast Endret 4. desember 2004 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Stemmer, netshop hadde raptor 74GB på tilbud i går skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vel, som jeg sa.. jeg venter på ett GODT tilbud.. de hadde satt den ned med hele 100 kr.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vel, som jeg sa.. jeg venter på ett GODT tilbud.. de hadde satt den ned med hele 100 kr.. Tror ikke du kan vente deg stort meg siden det allerede er sterkt pressede priser Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Glimrende ! Satt til halv 4 i natt å trykket f5 og var sikker på at det skulle være utsolgt når jeg våknet i dag. Men nei! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vel, som jeg sa.. jeg venter på ett GODT tilbud.. de hadde satt den ned med hele 100 kr.. Synes det blir en del riktigtigere å si at de hadde satt den ned med 20% - en kraftig rabatt i mine øyne. Tviler på det er mye avanse igjen på disse til denne prisen. -Stigma Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Glimrende ! Satt til halv 4 i natt å trykket f5 og var sikker på at det skulle være utsolgt når jeg våknet i dag. Men nei! Det gjorde jeg også. Ikke på grunn av det gode tilbudet, men pga gleden om å få en ny mus. I og med at jeg skulle ha 3 ting klikket det alltid en eller annen plass i prosessen. Ser at de har samme problemer nå. Netshop burde seriøst vurdere forholdet sitt til de som har satt opp webshopen. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Satt ned fra 1400 til 1300 er vel ikke 20% (de snakket om raptor disk ikke musa) Arne Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Virker umulig å bestille mer enn ei mus om gangen.. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bestilte meg en slik jeg og. Har en MS Intellimouse 4.0 som synger på siste vers. (Og når jeg har fått den nye musa, blir denne ofret til hedenske guder i et ondt ritual.) Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Glimrende ! Satt til halv 4 i natt å trykket f5 og var sikker på at det skulle være utsolgt når jeg våknet i dag. Men nei! Det gjorde jeg også. Ikke på grunn av det gode tilbudet, men pga gleden om å få en ny mus. I og med at jeg skulle ha 3 ting klikket det alltid en eller annen plass i prosessen. Ser at de har samme problemer nå. Netshop burde seriøst vurdere forholdet sitt til de som har satt opp webshopen. Ja den #%&"! nettbutikken vår fungerer skrekkelig dårlig om dagen, og i dag har vi også hatt en rekke problemer med Visa-betalingen (20-40% av ordrene med kortbetaling går ikke i mellom). De som lager nettbutikken for oss skal inn på teppet på mandag, de påstår at alt fungerer som det skal og det vet jo mange av oss at ikke stemmer. Hadde derfor satt pris på om noen av dere som har hatt problemer med å bestille de siste dagene forklarte problemet kort på en mail og sendte til meg på [email protected], så har jeg litt materiale å vise disse på mandag. Helt frivillig selvsagt, hadde bare satt pris på mest mulig å "slå i bordet" med slik at de innså at det faktisk er problemer. Beklager ulempene dette har medført for dere, skal love dere at vi jobber på spreng med å løse dette, vi skal jo liksom leve av disse ordrene vi Mvh Svenn-Aage, Netshop Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bestilt! Gleder meg til å bruke den tråløse logitechen jeg har nå som leirdue Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Liker kompletts "Komplett PC Gamer pack". med Cola! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305394 Hva er specs på den colaen? Finner ingen produkt tester eller anberfalinger. Ligger ikke i prisguiden heller eneste som står er at det er en halv liter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå