simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 har bestilt den selv, har mx510, men nå får jeg jo testet begge selv ehhh greit nokk hehe noen som vet svaret på det pc world spørmålet (kompletts julekalender)? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 nå kommer jeg ikke inn på nethsop lenger har ikke fått bestilling bekreftelese, det var 20 igjen, samme som noen skrev fo litt siden. Muligheten for å få musen er liten skulle jeg tro Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Penger eller penger ikke......her MÅ det bestilles Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Penger eller penger ikke......her MÅ det bestilles Hvis man kommer inn på Netshop så...... Lenke til kommentar
klb Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nå kommer jeg ikke inn på siden lenger heller. Får bare "Service Unavailable". Jeg så også at det bare var 20+ igjen. Kjipt om de skulle bli utsolgt før jeg får skaffet meg en. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Som jeg skrev,det stod 20 igjen når jeg var innom og bestilte også. Har ikke fått bekreftelse på bestillingen, er sikker på at over 20 har bestilt bare fra hw.forumet alleredet, ser ikke lyst ut synes jeg Noen som har fått bekrerftelse på bestillingen? Endret 4. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hmmm, har ikke fått mailbekreftelse jeg heller, blir rimelig sur hvis d viser seg at jeg ikke får musa da... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hmmm.....dette likte jeg ikke, når jeg går på siden nå, eller jeg kommer ikke på siden engang, står bare "selection unavavible" når jeg prøver å gå på netshop.no *argh* blir gal nå... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 fortsatt ingen bekreftelse fra netshop , og dette ned i jule tida da nei nei Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Slettet, netshop har forklart seg ,og de garanterer mus til den prisen. til alle som bestiller i dag Endret 4. desember 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kjipt dette, mye surr forige gang jeg bestilte av dem også. Jeg har fått bestilt Razer til 390,- da skall jeg ha den også Edit:Har ikke fått bekreftelse enda. Enig at det er litt smålig med 20. selve dagen har ikke startet enda, og de 20 har nokk fløyet for leeeenge siden Endret 4. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 LOL, dette er jo fett da. Så mye trafikk på musa at sida datt ned...Eller ikke. Bra tilbud i allefall som jeg fikk bestilt klokken 00.30 Lenke til kommentar
klo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det kan jo hende de venter inn et parti til om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 som vi må betale full pris for , men vi må ikke klage på forhånd, vi får se i morgen. Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er denne bedre enn MX510? Noen meninger? Ikke at jeg kommer til å bytte bort min MX510... Men for å drømme litt lissom... Hi, kommer litt ann på hva du liker.... MX510 er ganske tung ( bruker denne selv ) Så hvis du er vant med en lett mus, kjør på !! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er denne bedre enn MX510? Noen meninger? Ikke at jeg kommer til å bytte bort min MX510... Men for å drømme litt lissom... Hi, kommer litt ann på hva du liker.... MX510 er ganske tung ( bruker denne selv ) Så hvis du er vant med en lett mus, kjør på !! MX510 kan veldig lett vektreduseres, bare skru den opp og ta ut det fastskrudde loddet inni, etter denne mod'en kan du blåse musa bortover skriverbordet Lenke til kommentar
UAM Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Synd at frakt gir 25% økning i prisen. Hva gjør man med det?? .........2stk bestilt! Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bra gjort, netshop lager julekalender.med ett produkt de har 21 av ,og internettsiden demms fungerer ikke over 50000brukere her inne, bra tenkt-not til den bra prisen ,burde di hatt 2000+ på lager Tra-la-la, her var det liv :-). Først: beklager ustabil nettbutikk, har hatt endel problemer med den de siste ukene og de som leverer nettløsningen ser ut til å mangle ett vekttall eller to... Men til saken; for en gangs skyld så kan jeg faktisk love dere mus Er nok til alle, vi har masse på lager og får inn ett stort nytt parti på mandag eller tirsdag. Mvh Netshop, nettbutikken med muse-garanti Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Oh yeah, MUS til folket Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Helvetes luremus.. skitpakka mi ligger i molde og venter på å bli shippa videre inn på bøgda, dessverre bestilt fra komplett 100 kroner dyrere.. Og ikke hadde de musematta jeg ville ha på komplett heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå