Trygve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjipt, har ikke penger Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilken matte er bra til denne da? Funker min icemat eller? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilken matte er bra til denne da? Funker min icemat eller? Jeg har bare prøvd den på steelpad, der fungerer den utmerket. Tror nok den vil passe godt til icemant også Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Æsj,,, så ikke deili ut Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har lyst på en slik en ja, men tror jeg går for Skjermkort!Håper de kommer med noen fine tillbud på Skjermkort Netshop har vel X800 pro i julekalendern i dag til 2995.- Psdata har Logitech's diNovo Media Desktop 2.0 til 1575.- Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) fin mus, men har en jeg ikke il bytte ut selv om det frister med optisk. min mus har 4 knapper og 2 stk. scrolle hjul. Lenge leve A4tech Epz. Endret 4. desember 2004 av EpziloN Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Satt bare å ventet på denne hehehe =) Da er det ny Diamonback og Exactmat på vei til Stigma weee! Juestemingen er her allerede ^_^ -Stigma Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Da gjennstår bare ett spørsmål; Skal jeg gå for Magma eller Chameleon Noen som kan anbefale den ene eller den andre? Endret 4. desember 2004 av Claw Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Liker kompletts "Komplett PC Gamer pack". med Cola! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305394 Haha, godt å få med seg en halvliter cola kunne godt vært 1.5 eller 2 liter flask da , 0,5 er jo liksom ikke nokk til og fylle hullene i tennene Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Da gjennstår bare ett spørsmål; Skal jeg gå for Magma eller Chameleon Noen som kan anbefale den ene eller den andre? er det ikke samma saken da ? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Da gjennstår bare ett spørsmål; Skal jeg gå for Magma eller Chameleon Noen som kan anbefale den ene eller den andre? Magma ser finest ut Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er denne bedre enn MX510? Noen meninger? Ikke at jeg kommer til å bytte bort min MX510... Men for å drømme litt lissom... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Magma ser finest ut Har du sett dem inn RL? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du sett dem inn RL? http://gamer.no/bilde.php?produktid=21258&...agma_look/3.jpg Magma til venstre, Chameleon til høyre. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *argh* netshop er jo super trege akuratt nå... prøver å bestille men går jo ikke i det hele tatt..... fatter ikke hva som er galt, funker fint for meg all andre plasser Lenke til kommentar
klb Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Merker det her også! Plagsomt tregt.. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 får du logga inn da? nytter ikke i d hele tatt her, og vil så sårt ha den musa... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan dere ikke ta en pause, så jeg får bestilt ferdig! Jepp, det går i rykk og napp. Håper det snart fungerer som normalt. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Yay, og nu var den bestillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå