hasuwest Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei! Jeg har nettop fått meg GTA3 og bare digger GTA3 helt rått! Men det oppstår et problem, jeg får savet gamet, men når jeg skal loade gamet etterpå kommer det opp noe feil piss.. Jeg har Windows XP Pro, noen som kan hjelpe meg? Trenger hjelp så fort som muligt! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du må laste ned en annen patch.. Det er feil på den første patchen. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Hei! Hvor får jeg tak i denne patchen da? _________________ Mvh. Simen Bakke ________________________ System: Merida Arapahoe, 20" Aluminiums ramme, Shimano Deore XT 24Gear, Shimano Rapidfire og TopGun Lite Dempere. [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-06-01 12:41 ] Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 dette gjelder vel kun warez releasene (deviance iso/myth rip), ergo warez, ergo fy-fy :wink: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Hei! Det er ikke warez. Jeg har original cd. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kim Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det er 99,9% sjanse for at din versjon av spillet er warez (siden det er samme problem i første cracken til warez gruppene deviance og myth) har link til nyere "warez patch" men siden du nekter på at du har warez versjon får du den ikke ((Lignende tråder er blitt stengt i forumet) men uansett, du må laste ned en patch fra microsoft til din XP. Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe <-for engelskXP Q306676_WXP_SP1_x86_NOR.exe <-for norskXP Vet ikke om det kan hjelpe deg å laste save games, men anbefaler deg å prøve den. - - Fann noe som kansje kan hjelpe deg: CHANGE REG ENTRY: FR547 TO FR405 start -> run-> regedit -> hklocal_user -> rookstare -> gta3 [ Denne Melding var redigert av: kim på 2002-06-01 13:30 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Noen emd link til Warez PATCHEN? Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Moddis yummy er i go' humør etter å ha sniffet jordbær og epler hele dagen (jobber på frukt & grønt på Hakon distribusjon), så jeg retter for en lazy bruker. ----------------------- Hva med å lete gjennom forumet? Jeg er ganske sikker på at du finner svaret der. Uansett er Warez lamt så ikke gjør det. Er 98 % sikker på at din versjon er warez. :sad: :sad: [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-17 17:58 ] Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Du kan redigere din egen post istedenfor å poste en ny etterpå med retting av skrivefeil. Over til saken. Jeg har lest alt for mange poster her på forumet om folk som har problemer med GTA3 den siste tiden. Jeg skal ikke dømme noen, men de fleste har nok en ulovlig kopi av spillet. Dette legger jeg meg ikke borti, men ikke post det her på forumet. Straks du gjør det blir dette faktisk mitt og også de andre moderatorene sitt problem. Rett og slett, it's personal! Har du ikke en warez versjon av spillet bør du prøve å laste ned nyeste oppdatering fra produsenten sine hjemmesider eventuelt søke opp andre tråder her med samme spørsmål som deg. PS: Nevnes linker til "patcher eller fixer" for warez versjoner blir det redigert bort linker og personen blir mest sannsynlig bannet fra forumet. Tråden blir selvsagt også stengt/slettet. _________________ Bjørn Terje Erlandsen Moderator Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-17 17:49 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Jeg har alt GTA3 originalt. Og jeg har nå fikset problemet av å laste ned en fix fra GTA3 siden. Takk for all hjelp, og la oss spille GTA 3 :smile:. PS: Ande byen er drit fet! Lenke til kommentar
klure Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kan du gi meg eksakt url til den siden der du fant patchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå