jingt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) holder på med et kabinett og har kommet til et problem. hvordan skal jeg lime plexien mot tre? skal skjære plexi i tynne strimler som jeg skal ha lagvis med treet. takk for svar Endret 3. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 tviler på det altså tror ikke det fester seg godt nok mot plexien prøv med en stripe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 holder på med et kabinett og har kommet til et problem. hvordan skal jeg lime plexien mot tre? skal skjære plexi i tynne strimler som jeg skal ha lagvis med treet.takk for svar Vil heller anbefale deg å prøve komponentlim, slik som Aralditt. Prøv først med noen småbiter, om du har, les nøye på pakningen. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 okey. akryllim mot tre da? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 hvor mye koster aralditt? hadde egentlig tenkt å kjøpe aceton for å spleise sammen plexibiter til en tank så kunne jeg bruke litt til å rense cpuen , men hvis aralditt er bedre og har lik pris, så tror jeg at jeg går for aralditt. så får jeg heller bruke noen kroner på rødsprit eller noe annet renseting. rødsprit er sikkert til billigste. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, blitt inspirert av philoux eller? eller den andre bit tech modden, geniale saker Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jepp, men noen som har svar på spørsmålene mine. spesielt piloux Endret 4. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 om ca. en halv time så er aralditt kjøpt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 aralditt var drit dyrt. 250kr. fant noe hjemme som het epoxy to-komponents lim. tror det kommer til å funke like bra, så benytter angreretten på aralditten Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Eh, angreretten? Kjøpte du ikke i butikk da? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Puss plexien slik du får ein ru overfalte. Det vil gi ein sterkare samanføyning. Locktite superlim/hurtiglim er kraftig, men om den virke bra på tre er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Eh, angreretten? Kjøpte du ikke i butikk da? kan man ikke benytte angreretten når man har kjøpt det i butikken? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vil anbefale sikaflex! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 tror epoxygreiene jeg har hjemme passer, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Eh, angreretten? Kjøpte du ikke i butikk da? kan man ikke benytte angreretten når man har kjøpt det i butikken? Angrerett gjelder bare ved fjernsalg\kjøp, når man ikke har muligheten til å se varen før man kjøper, postordre, telefonsalg og kjøp i nettbutikker går under dette. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ok, så dumt da. men det går vel an å få en tilgodelapp? har begynt på prosjektet: se signatur!! Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ok, så dumt da. men det går vel an å få en tilgodelapp? har begynt på prosjektet: se signatur!! Spørs på butikken... Gi en god grunn da Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hva ska du me tre i et kabinett? ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 skal lage et kabinett av tre. se signatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå