Gunder1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nettopp instalert Xp på en ny Raptor, har 2 x200Gb fra før med masse "kos" på fra før. Etter instaleringen, og etter hver restart så kommer det der ikonet nede ved klokken som sier at jeg kan trygt fjerne hardwaren. Men når jeg ser hva som kan fjernes er det c og d disken Hva skjer hvis jeg sier at jeg skal "stoppe" disse? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hva som skjer, er vel enkelt og greit at diskene stopper... Men sånn er det når man har S-ATA-drivere, har sånn selv. Har blitt helt vant til det selv EDIT: Nå er ikke ikonet der :O Endret 3. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hva som skjer, er vel enkelt og greit at diskene stopper...Men sånn er det når man har S-ATA-drivere, har sånn selv. Har blitt helt vant til det selv EDIT: Nå er ikke ikonet der :O Ja, men kan jeg starte dem igjen. Eller må de formateres etterpå Lenke til kommentar
Skee Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ta en restart av maskinen, da starter de som vanlig. Skee Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ta en restart av maskinen, da starter de som vanlig. Skee Restartet iallefall 10 ganger, men ikonet er der fremdeles... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikonet skal vær der, han mente du skulle restarte maskina for å få disken i gang igjen hvis du stoppet den. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er ikke det ikonet der forid at s-ata støtter hot-swap osv slik at bytte av hd'er kan skje ? Eller tar jeg totalt feil.. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Ikonet skal vær der, han mente du skulle restarte maskina for å få disken i gang igjen hvis du stoppet den. Er virkelig redd for å prøve Det om hotswap var interesant, trodde ikke det var mulig til oss "desktop" brukere ennå! Endret 4. desember 2004 av Gunder1 Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikonet skal vær der, han mente du skulle restarte maskina for å få disken i gang igjen hvis du stoppet den. Er virkelig redd for å prøve Det om hotswap var interesant, trodde ikke det var mulig til oss "desktop" brukere ennå! Anbefaler ikke å stoppe en disk på denne måten. Vet ikke om det skjer så mye galt, men ser ikke behovet. Skal du inn eller ut med en HD er det nå like greit å stoppe maskinen og koble vekk strømmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå