christian232 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei, lurer på om dette programmet er noe tull. Virus? Har opplevd at pc-en restarter automatisk noen minutter etter at jeg klikker ok. Nå som jeg lar vær å klikke skjer det ingen verdens ting. PS dette vinduet kommer kun når jeg logger på internett via tele2 på modemhastighet. Har dessverre ikke bredbånd. Bruker virusprogrammet F-secure og Backweb Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dette er en slags popup som kommer fra messengerPORTEN, ikke vanlig msn messenger altså Dette kan du fjere ved å g på kontrollpanel->Avanserte innstillinger->tjenterster->messenger(stopp den og sett til manual) c[`]la Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Takk for hjelpen, fikser det nå Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Uff da, det stopper ikke der vist. Får beskjed av virus programmet at jeg har dette viruset: Backdoor.Win32.Rbot.gen Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei, lurer på om dette programmet er noe tull. Virus? Har opplevd at pc-en restarter automatisk noen minutter etter at jeg klikker ok. Nå som jeg lar vær å klikke skjer det ingen verdens ting. PS dette vinduet kommer kun når jeg logger på internett via tele2 på modemhastighet. Har dessverre ikke bredbånd. Bruker virusprogrammet F-secure og Backweb Er noen "smartasses" som spammer deg via net send. Deaktiver messenger service i windows. control panel/admin tools/services/messenger. Har ikke noe med MSN messenger å gjøre. Anbefaler deg også å kjøre anti spyware program, f.eks. adaware. Ellers er det sikkert mulig å finne ip til den taperen som prøver spamme deg til å kjøpe det ubrukelige programmet sitt som sikkert bare er et program som deaktiverer messenger eller er en firewall. Har ikke orket selv å gå til sak mot noen slike, men det er ulovlig det de gjør, de bryter seg jo inn i ditt nettverk for å gi deg den meldinga som de håper fører til salg. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 kan noen legge til en seriøs link jeg kan hente adaware programmet? Det viruset som jeg nevnte inntreffer hver gang. Får ikke deinfisert det, men kun "rename object" Kan eventuelt viruset være årsaken til restartinga som jeg er plaget av? Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hm, tror det er en trojan. Prøv å last ned The Cleaner. Fjerner 19000 trojanere eller noe, så det kan nok funke. http://www.download.com/The-Cleaner-Profes...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 kan noen legge til en seriøs link jeg kan hente adaware programmet? Det viruset som jeg nevnte inntreffer hver gang. Får ikke deinfisert det, men kun "rename object" Kan eventuelt viruset være årsaken til restartinga som jeg er plaget av? Hey! Last ned disse to spyware fjærner .. oppdater de og kjør de.. Gratis virus scan fra internett Tror du kan bare la det laste seg inn og begynne og scanne, så tror jeg du kan logge av internett så lenge.. dunno.. har ADSL Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 kan noen legge til en seriøs link jeg kan hente adaware programmet? Det viruset som jeg nevnte inntreffer hver gang. Får ikke deinfisert det, men kun "rename object" Kan eventuelt viruset være årsaken til restartinga som jeg er plaget av? Hey! Last ned disse to spyware fjærner .. oppdater de og kjør de.. Gratis virus scan fra internett Tror du kan bare la det laste seg inn og begynne og scanne, så tror jeg du kan logge av internett så lenge.. dunno.. har ADSL Hei, laster ned begge programmene. Den siste linken din fungerer vist ikke..? Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://housecall.trendmicro.com/ er rett link..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå