Gå til innhold

Hva er feil med pc-en?

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om dette programmet er noe tull. Virus? Har opplevd at pc-en restarter automatisk noen minutter etter at jeg klikker ok. Nå som jeg lar vær å klikke skjer det ingen verdens ting.

PS dette vinduet kommer kun når jeg logger på internett via tele2 på modemhastighet. Har dessverre ikke bredbånd.

Bruker virusprogrammet F-secure og Backweb

post-25-1102112865_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, lurer på om dette programmet er noe tull. Virus? Har opplevd at pc-en restarter automatisk noen minutter etter at jeg klikker ok. Nå som jeg lar vær å klikke skjer det ingen verdens ting.

PS dette vinduet kommer kun når jeg logger på internett via tele2 på modemhastighet. Har dessverre ikke bredbånd.

Bruker virusprogrammet F-secure og Backweb

Er noen "smartasses" som spammer deg via net send. Deaktiver messenger service i windows. control panel/admin tools/services/messenger. Har ikke noe med MSN messenger å gjøre.

Anbefaler deg også å kjøre anti spyware program, f.eks. adaware.

Ellers er det sikkert mulig å finne ip til den taperen som prøver spamme deg til å kjøpe det ubrukelige programmet sitt som sikkert bare er et program som deaktiverer messenger eller er en firewall. Har ikke orket selv å gå til sak mot noen slike, men det er ulovlig det de gjør, de bryter seg jo inn i ditt nettverk for å gi deg den meldinga som de håper fører til salg.

Lenke til kommentar
kan noen legge til en seriøs link jeg kan hente adaware programmet?

Det viruset som jeg nevnte inntreffer hver gang. Får ikke deinfisert det, men kun "rename object"

Kan eventuelt viruset være årsaken til restartinga som jeg er plaget av?

Hey!

Last ned disse to spyware fjærner .. oppdater de og kjør de..

Gratis virus scan fra internett Tror du kan bare la det laste seg inn og begynne og scanne, så tror jeg du kan logge av internett så lenge.. dunno.. har ADSL :p

Lenke til kommentar
kan noen legge til en seriøs link jeg kan hente adaware programmet?

Det viruset som jeg nevnte inntreffer hver gang. Får ikke deinfisert det, men kun "rename object"

Kan eventuelt viruset være årsaken til restartinga som jeg er plaget av?

Hey!

Last ned disse to spyware fjærner .. oppdater de og kjør de..

Gratis virus scan fra internett Tror du kan bare la det laste seg inn og begynne og scanne, så tror jeg du kan logge av internett så lenge.. dunno.. har ADSL :p

Hei, laster ned begge programmene. Den siste linken din fungerer vist ikke..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...