Gå til innhold

Lage kalender med bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter et bra program til dette jeg også. Finnes templates til word og excel hvis du søker litt, men jeg likte ikke disse.

Det beste jeg har funnet til nå er Photoshop Elements 3. Men der er kalenderen kun på engelsk. Mulig at det går an å endre tekst manuelt, men har ikke sett så mye på det enda.

Lenke til kommentar

Har hatt photoshop Elements 3.0 noen dager og dette er en av de funksjonene jeg har tatt i bruk nå før jul, kalenderen kan lagres som et pdf dokument, du kan sortere bildene du vil ha på de forskjellige månedene og du kan skrive kommentarer til bildene. Har du på forhånd sortert bildene i album eller med tags kan du hente de fra disse eller hele samlingen. Funker bra så langt. Har ikke prøvde å endre layout eller språk på dager eller måneder.

Endret av perah
Lenke til kommentar

Sitter nå og lager kalendre til søsken, av mine og deres barn. Har lagt inn tekst til bildene, du kan også legge inn fler tekstbokser og det er bare å fylle på tekst i disse. Månedene kommer opp i norsk tekst men dagene er engelske, antakelig blandig av språk på OS og program. Eller stilrene og greie utskrifter. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...