sxxxe83 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Går det ikke ann å få stilt inn controllen skikkelig i gta3 eller?? Har en Trustmaster Firestorm Dualpower, og noen problemer med den i dette spillet.. Får ikke stilt inn "forward" "backward" "left" "right" f.eks bare tastaturet som funker der.. Men på knappene så funker controllen.. Noen som vet årsaken til dette her? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 00:19, Rafael skrev:Drivere ? Kjører xp, 23.11 til skjermkort. Siste viadrivere, siste driverne til trustmasterkontrollen.. Den funker til alle andre spill (thps3, nfs5, cm2+++) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ikke alle spill man kan bruke spillekontrollere på. Vent og se så kommer sikkert en patch. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 På en god del joysticker/ogsåVidere finnes det setup program for forskjellige spill... Jeg f. eks., skal jeg spille Flight Simulator 2000/2, så høyreklikker jeg bare på et icon ved siden av klokkeslett og andre ting, og velger FS2000 profilen som lå på driver cd'en. Jeg kan sikkert laste ned nye profiler også.. Tror jeg kunne noe lignende med min eldre Thrustmaster også (sitter med MS Force Feedback 2). Det burde jo gå an å sette den opp manuelt (uten no profil) i GTA3... Du kan det i 2'ern.. Så hvorfor ikke i 3'ern også? Pluss at det er i 3'ern det antagelig blir tøffest... :razz: Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå