TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Trist det her : LINK Bruke lang tid på internett for å bli kjent med noen, bare for å gå i døden sammen. Det er kanskje mer skremmende å skulle avslutte livet alene, selv om det er selvvalgt? Uansettt.......blir trist av lesningen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes de er idioter jeg.. Ser ikke poenget i å hoppe ned fra prekestolen osv.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det er darwinisme på høyt nivå... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Husk at de sikkert ikke har hatt det lett.. De fleste har sikkert blitt mobbet eller lignende.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 sant... dessuten så er ofte folk som har depresjoner(og dermed dødsøsnke) ofte inteligente eller kreative.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 intellegens medfører ofte psykiske problemer.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 GolfBag: Sosialdarwinisme Jeg er litt delt i synet på dette: 1: Det er alltid tragisk når noen tar livet sitt, uansett hva folk sier. 2: Hvor dum går det an å bli?! Det må være en bedre vei ut av det enn å møte noen ukjente på Internett og drepe seg sammen med dem... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Selvmord og depresjon er ikke så langt fra hverandre. Var en perode jeg nesten ble deprimert, men jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle bli det og det virket. Så til de som er deprimerte: bare dra dere selv opp, det er det eneste som funker. Man er ikke kul om man er deprimert, noe som jeg har intrykk av.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen. Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig. Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen. Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig. Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg Virker kanskje ufølsom... Men FOR EN DRITTSEKK!! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skjønner hva du mener, men det spørs om familien hans er enig. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Folk som gjør sånt, bør snakke med noen friske eller få seg litt hjelp Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skjønner hva du mener, men det spørs om familien hans er enig. Det er de nok.. snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen. Den var kald. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen. Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig. Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg Virker kanskje ufølsom... Men FOR EN DRITTSEKK!! Folk som sliter med depresjoner (av den kliniske typen) tenker ikke rasjonelt. Ofte tenker dem på seg selv som en plage og belastning for omverdenen, og på selvmord som en måte å befri sine omgivelser fra denne byrden. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 For et par uker siden skjedde dette i Kongsberg : En 19 åring med kamerater og kjæreste i bilen er ute å kjører. Ved brua stopper han bilen, kysser kjæresten og sier "hade", går ut og hopper i fossen. Det var jo selvfølgelig det store samtale emnet i dagevis, men det er bare så uvirkelig. Når du gjør noe sånt har du virkelig bestemt deg Sykt Tenk på de som satt igjen i bilen, stakkars folk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hvorfor gasser alle seg. Jeg står for at skyte seg selv i hode er letter og mindre smertefullt Endret 4. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Å kvele seg sjølv med eksos skal visstnok vere ganske lite smertefullt. Du sovnar først elns. og merkar ikkje at du dør. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sykt Tenk på de som satt igjen i bilen, stakkars folk Han var alene i bilen. Jeg vet hvem det her var, har så vidt snakket med han, og jeg kjenner noen av de som sto han nærmest. Og please, man kan ikke bebreide noen for å ta sitt eget liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå