Ildflue Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hoho, jeg er på hytta og jeg har endelig fått tak i en bluetooth-dongle. Kobla opp med min T630 og voila. Jeg har et 9.6Kbps modem Det er kanskje ikke det raskeste med en download rate på 1 Kb i sekundet, men det holder til MSN og HW. Endelig kunne også hytteturer bli interaktive EDIT: Funker det å kjøre GPRS over BT? Hvordan og hvilke hastigheter er det?. *Drømme om å spille CS online* Endret 3. desember 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer! Blir ikke det dyrt? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer! Blir ikke det dyrt? Telenor har gratis wap og GRPS hele november og desember, eller ikke gratis, men det koster maks 5,- pr. dag Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer! Blir ikke det dyrt? Telenor har gratis wap og GRPS hele november og desember, eller ikke gratis, men det koster maks 5,- pr. dag Trodde det kun gjaldt for WAP? Eller har jeg misforstått? Tror uansett ikke GPRS fungerer til CounterStrike. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Med GPRS får du opp til 115kbps. Du må bare ring opp *99# eller noe. Se på telenor sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå