Nimblex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hei! Jeg skal i nær fremtid bygge meg en pc, og kabinettet er jo en sentral ting, det er tross alt det som møter deg hver gang du setter deg ved den! Ønsker meg et fint støysvakt Lian Li. Grunnen til at jeg ønsker Lian Li er at jeg har hørt at dem kabinettene er utrolig bra!Pris er ingen hindring. Kabinettet skal se bra ut og være støydempet, eller ha gode muligheter til dette. Setter stor pris på erfaringer! Takk for alle svar Endret 3. desember 2004 av Nimblex Lenke til kommentar
klikko Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Lian li dette er støydempet og ser nice ut synes jeg da...eller så kan du bare se på www.microplex.no f.eks, og gå på kabinetter->lian li, så finner du nok noe du liker edit: egentlig så mener jeg at det ikke bør være kabinettet som skal ha skylda for støy...det er heller viftene man setter inn, jeg ville anbefalt deg og kjøpe deg et kabinett som bare bruker 120 mm vifter, jeg sitter selv på et lian li 6277b, og bruker bare 120mm vifter i det....(har riktignok "modda" en 120mm inn istedet for en 80mm foran) .....og støyen er helt uber nice har hørt flere si at støydempingsmatter ikke hjalp dem en dritt.... tungt og styggt er det og... fysj! Endret 3. desember 2004 av klikko Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lian li dette er støydempet og ser nice ut synes jeg da...eller så kan du bare se på www.microplex.no f.eks, og gå på kabinetter->lian li, så finner du nok noe du liker edit: egentlig så mener jeg at det ikke bør være kabinettet som skal ha skylda for støy...det er heller viftene man setter inn, jeg ville anbefalt deg og kjøpe deg et kabinett som bare bruker 120 mm vifter, jeg sitter selv på et lian li 6277b, og bruker bare 120mm vifter i det....(har riktignok "modda" en 120mm inn istedet for en 80mm foran) .....og støyen er helt uber nice har hørt flere si at støydempingsmatter ikke hjalp dem en dritt.... tungt og styggt er det og... fysj! Har selv en Lian Li pc-7B med 80MM vifter (2stk. ifront og 1 stk bak? som går med 6000 RPM) som er helt stille. Sitter med kabinettet 15 cm fra øret. Det har ikke så mye å si om det er 80mm eller 120mm !!!!! BARE DET VIFTER AV GOD KVALITET. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lian li dette er støydempet og ser nice ut synes jeg da...eller så kan du bare se på www.microplex.no f.eks, og gå på kabinetter->lian li, så finner du nok noe du liker edit: egentlig så mener jeg at det ikke bør være kabinettet som skal ha skylda for støy...det er heller viftene man setter inn, jeg ville anbefalt deg og kjøpe deg et kabinett som bare bruker 120 mm vifter, jeg sitter selv på et lian li 6277b, og bruker bare 120mm vifter i det....(har riktignok "modda" en 120mm inn istedet for en 80mm foran) .....og støyen er helt uber nice har hørt flere si at støydempingsmatter ikke hjalp dem en dritt.... tungt og styggt er det og... fysj! Har selv en Lian Li pc-7B med 80MM vifter (2stk. ifront og 1 stk bak? som går med 6000 RPM) som er helt stille. Sitter med kabinettet 15 cm fra øret. Det har ikke så mye å si om det er 80mm eller 120mm !!!!! BARE DET VIFTER AV GOD KVALITET. Det har ikke så mye å si om det er 80mm eller 120mm !!!!! BARE DET VIFTER AV GOD KVALITET. åjoda gutten min.... det har nok det gitt .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå