OC-Freak Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sitter i dag med en maskin som er langt fra utdatert (Whitebox CL50) men sikler allerede på en ny.... Ting som irriterer meg på CL50'en: Ufattelig rævva stusselige høytalere - værste jeg har vært borti på bærbare. Noen som vet om noen bærbare i samme kategori som toshiba satellite med harman kardon eller tilsvarende høyttalere? Har en kompis som har slik og den låter fett til bærbar å være - til og med en knøttliten subwoofer innebygd. Andre KRAV: ATI Radeon 9700 eller bedre. 80GB harddisk DVD brenner med double layer støtte (absolutt must!) Bør ha: Minst 3 usb porter firewire Gjerne stor skjerm 15,4" eller 17" som noen få nye har da den ikke trenger å være så veldig portabel. God batterilevetid - 4 timer + Noen som kommer på noen maskiner som passer midt i blinken for meg? Har lett en del rundt men ingen faller helt i smak - spesielt høyttalerene er stusselige - eller så mangler de DVD brenner som støtter double layer. Pris? Rimeligst mulig - men kan strekke meg over 20 000 hvis jeg finner akkurat DEN maskinen som jeg vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå