The_Darkness Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) verdens smarteste for da kunne jeg funnet opp en måte å bli verdens kjekkeste på Spise nonstop eller m&m's? tror dette var siste gjeldene Spørsmål. spiser nok helst m&m's.. - gi en ukjent person såpass med juling så det var bare flaks att han overlever, og du blir saksøkt langt nedi støvla, eller skyte kjæledyret ditt.?? Endret 5. desember 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 gi en ukjent person såpass med juling så det var bare flaks att han overlever, og du blir saksøkt langt nedi støvla, eller skyte kjæledyret ditt.?? Hvis jeg kunne gi en person så mye juling så klarer jeg sikkert å true vitnene til å holde kjeft Så jeg ville nok valgt å banke opp vedkommende Hva ville du ha valgt? 1. Så mye penger på kontoen at du kan leve i luksus i resten av ditt liv. 2. Fred på jord. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1. så klart Hva ville du ha valgt? a) 1 dag som mannlig prostituert b) Ligge med Valgerd Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Valgerd her takk. Finner ikke på no nå, noen andre får gjøre det for meg. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Miste hardware.no eller msn ? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hardware.no Miste synet eller hørselen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synet. Høy resten av livet, eller edru resten av livet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Edru.. miste balla eller hjerneskade? edit: litt sånn avorlig hjerneskade Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvis balla betyr en balle (og ikke begge), så hadde jeg tatt det. Drikke akevitt eller likør? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Edru..miste balla eller hjerneskade? edit: litt sånn avorlig hjerneskade mista balla, penis er jo forhåpentligvis intakt kappa av høyre hånd eller en fot? edit: akevitt! Endret 5. desember 2004 av AftaBurn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En fot. Venstre, for å være nøyaktig. Dø fort og smertefritt, eller dø sakte og smertefult, men ha mulighet til å få et siste ønske? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Dø sakte og smertefult, men ha mulighet til å få et siste ønske. Drikke en desiliter flytende bæsj og få drikke og spise akkurat hva du vil resten av livet, eller måtta drikke og spise [kvalmeste mat og drikke du vet om] resten av livet? Endret 5. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Med tanke på at flytende bæsj er det ekleste jeg kan forestille meg (uten at jeg trenger forslag på verre ting, takk) så velger jeg garantert å spise det én gang framfor resten av livet. Aldri høre de 5 gruppene/artistene du liker best igjen, eller kun høre de 5 resten av livet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) *Snippet* Åja, søren tute. Alternativ 2. Spise tre kilo rent delfiafett på en halvtime, eller smøre deg inn i tre kilo delfiafett og løpe naken ned Karl-Johan? Endret 5. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Løpe naken, uten tvil. Være verdens beste didgeridoo-spiller eller verdens beste cs-spiller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Didgeridoo, det er macho det! Være kvinne eller mann? Kom igjen ut av skaper nå jenter. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Mann. Ikke kunne forlate hjemstedet ditt for resten av livet, men ha alt og alle du trenger der, eller å kunne reise litt omkring? Endret 5. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mann, og hjemstedet (hvis jeg får velge hjemsted). Tve- eller intetkjønn? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tve - kunne ikke levd uten. Pule Sandra med kuk eller Brad Pitt med fitte? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sandra, bakfra. Drepe noen ved å holde hodet til personen under vann lenge nok, eller kvele han/hun med hendene/armene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå