Plomma2 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Fengsel 2 dager. Skole eller jobb? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jobb evig penger eller evig fred? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Evig penger. Med tanke på at det ikke er mulig å få evig fred Strandet på en øy med PC eller dame? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Dame. (Herregud for et dumt spørsmål!) Spise avføring eller spise grilla menneske? Endret 4. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dame. (Herregud for et dumt spørsmål!) Spise avføring eller spise grilla menneske? Der fikk vi bekrefta at du er litt spesiell ja Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg hadde spist avføring. Aldri at jeg spiser menneske! - så får vi heller håpe på at jeg aldri trenger å bevise det. stappe i deg 200 gram snop eller 10 push-ups? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Grilla menneske med avføring. Black Metal eller svensktopp? Svensktopp. stappe i deg 200 gram snop eller 10 push-ups? 10 push-ups. Når ble DET er problem? Trønderbart eller trønderbart? Endret 4. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Evig penger. Med tanke på at det ikke er mulig å få evig fred [Off-Topic, men kan ikke du meg] Evig penger er en umulig idè, da det økonomiske systemet omsider vil bryte sammen som resultat av inflasjon. Evig fred, derimot, er langt mer realistisk (noen som sa A-bomb?). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva var vitsen med å redigere quoten min da Haltan? Totalt unødvendig. I will get you banned Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Trønderbart eller trønderbart? Begge deler Eget cruiseskip eller egen topp moderne kino? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Cruiseship. Skjære av fingrene eller miste pikken? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingen av delene.. Være verdens kjekkeste mann eller være verdens smarteste mann?? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) verdens smarteste for da kunne jeg funnet opp en måte å bli verdens kjekkeste på Spise nonstop eller m&m's? Endret 4. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Miste synet heller miste bena? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingen av delene.. Være verdens kjekkeste mann eller være verdens smarteste mann?? Greia er jo å svare a eller b. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Miste synet heller miste bena? hvorfor er det alltid noen idioter som ikke leser første post? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvorfor er det alltid noen idioter som ikke leser første post? fordi (måtte bare svare et eller annet for å få posten videre) Peppes eller Grandiosa? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ingen av delene.. Være verdens kjekkeste mann eller være verdens smarteste mann?? Greia er jo å svare a eller b. Ja, men jeg ville ingen av delene Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Miste synet heller miste bena? hvorfor er det alltid noen idioter som ikke leser første post? Jeg har lest igjennom jeg? Har ikke sett at folk har spurt det spm'et? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1. grandiosa spm: hva ville du hellst gjort. tisse på landet, eller lande på tissen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå