Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er allerede halvveis homo, så førstnevnte... ?????? halveis homo?? hva betyr det?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er allerede halvveis homo, så førstnevnte... ?????? halveis homo?? hva betyr det?? Bifil tror jeg... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er allerede halvveis homo, så førstnevnte... Drepe mamma eller pappa? Pappa. Se og Hør eller Her og Nå (hva er forskjellen?)? Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Se og Hør. Nissan Skyline eller Toyota Supra? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skyline tror jeg, vet lissom ikke noe særlig om biler.. ville du brent opp eller bli begravd levende?, (uten mulighet til å grave deg ut) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Brent opp. Nesquick eller O'Boy? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 supra brent opp sitte på dass og tenke på gud eller sitte i kjærka og tenke på dassen Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg går hverken i kirken eller tror/tenker på gud. Tricky question. Endret 7. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 sitte på dass og tenke på gud vel... spise bare kaker resten av livet, eller bare skikkelig grovt brød med frø inni uten noe pålegg? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 spise kaker, vil eller leve godt enn veldig sunt, eller er det sunt å spise bare bare grovt brød?? ville ille levd lenge på det uansett... ville du skutt noen eller kjørt på noen? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ingen av delene, men hvis jeg måtte så ville jeg kjørt på noen, som et uhell... Hbis jeg først skulle drepe hadde det vært gift Masse penger og jævel kjæreste eller lite penger og dama du elsker? (ps. velg nummer to, for all del) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lite penger, men dama jeg elsker. Dell eller HP? Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) HP. Hest eller ku? Endret 7. desember 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hest! Tran eller lever? Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tran. Julebrus eller Cola? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Cola for teh win! Edit: Blond eller mørk? Endret 7. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Må nesten si mørk der. Du sitter fast mellom to steiner på fjellet, ingen finner deg. Eneste utvei er å skjære av deg armen med den lille Swiss Army-kniven du har i lomma. Ville du gjort det, eller ventet på hjelp? (Som du antar kommer før eller siden) Endret 7. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vente på hjelp seff. Jeg antar jo at det kommer noen. Du har valget mellom å løpe gjennom byen full av folk med g-string og bh, eller å løpe naken. Hva velger du? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 String og BH Film eller musikk? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Film Bruke mest penger på tv eller anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå