arthur_mukk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 EDGE fra Samsung Samsungs SGH-D500 er en telefon med lovende spesifikasjoner. Ikke gode nok, tenkte tydeligvis Samsung. Snart lanseres en oppgradert versjon: D500E. Med EDGE. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 oi! D500e! :!: jaja..jeg klarer ikke å vente, så det blir nok uten edge på meg, ja... hehe...men jeg trenger ikke edge, unasett, så...men men.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 den mobilen har alt utenat en ting, minne-kort...viss at den hadde hatt minne-kort...kan bare en mobil måle seg med den, sharp gx32... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 noen her som vet når den kommer ut? Hadde venta litt lenge på D500, men når jeg veit at jeg kan få samma telefon med EDGE så venter jeg enda litt lenger. Men som sagt, noen her som kan bekrefte datoen? På artikkelen sto det november, men det er D500 eller D500E? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Burde heller ha prioritert minnekort. Telefonen ville da blitt mye mer atraktivt. Nå er det en telefon med "MP3" Spiller med. Skulle jo ikke være no problem. Nokia greier det jo. Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kanskje den er så forsinket som den er fordi man velger å lansere e-utgaven med en gang?? Det er jo lov å håpe, ihvertfall.. Har ihvertfall sett at en nettbutikk, tror kanskje det var deal, skriver at den har edge i sin annonse.. Så kanskje?? Men samtidig, forsinkelser er jo ikke unormalt i denne bransjen uansett... Jeg kjøper når den kommer,jeg... Lenke til kommentar
eviegirl Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hmm....synes minnekort burde vært standard på mp3mobiler jeg... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Denne mobilen har 156MB innebygget minne. Lenke til kommentar
2m Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 den mobilen har alt utenat en ting, minne-kort...viss at den hadde hatt minne-kort...kan bare en mobil måle seg med den, sharp gx32... S700i Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 den mobilen har alt utenat en ting, minne-kort...viss at den hadde hatt minne-kort...kan bare en mobil måle seg med den, sharp gx32... S700i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg