Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Finnes det en enkel mobil som du bare kan ringe med lagre telefonnummer, og sende meldinger med. Eller mindere ( om det er mulig ) Det må være en mobil som likner på en mobiltelefon ( Jeg har en mobiltelefon som jeg bare kan ringe med, men den likner ikke stort på en mobilfelefon. Den er kjeeeeempestor ) Noe som ikke er noe serlig større enn 3510i Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med denne? Nokia 1100 Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eller hva med Nokia 2600 eller 2650. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg ville vakgt siemens a65. telefonen er liten og lett, kun 74,8g. Den er enkel og grei og har du skulle trenge. se her: A65 Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så en meget fin og enkel LG for 690 eller no sånt med kontantkort på Rimi for litt siden..hadde tenkt å kjøpe, men har mobiler fra før Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Nå fant jeg en enkel en. Sjekk denne Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 SE Z200 er enkel og ser bra ut... Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Siemens A65 Nokia 3310:p Lenke til kommentar
marcen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) http://www.retrofone.com/ Endret 7. desember 2004 av marcen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jornan skrev: Nå fant jeg en enkel en. Sjekk denne alfor stor og ja skjønner at det var kødd. men a65 til 300 kr er jo toppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sony Ericsson T290i er vel en grei mobil. Den har vel ikke kommet ut enda men. Elles er vel Sony Ericsson Z200 som sagt et bra alternativ. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 <TvK> skrev: Sony Ericsson T290i er vel en grei mobil. Den har vel ikke kommet ut enda men. Elles er vel Sony Ericsson Z200 som sagt et bra alternativ. Vet du når den kommer? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Høres for meg ut som du skal ha hjelp med å velge en ny telefon, dermed hører denne hjemme i "Hjelp, skal ha ny telefon!"-kategorien. Flyttes! Mvh ponke Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Vet at dette emne er gammelt, men jeg så ingen grunn til å lage et nytt et så jeg fortsetter bare her. Nå har jeg funnet en veldig enkel mobil, men batteriet virker ikke, så jeg må ha nytt. Finner det ikke på el-kjøp eller ekspert, og det er ikke i prisguiden heller. Er det noen som vet om en butikk som selger batteri til Ericsson T66? Tror ikke det passer noe annet batteri i den heller, for selv om det er likt innvendig, så er det sansynligvis alt for stort, for jeg prøvde et SE T610 batteri, og det var nesten like breit som telefonen. Håper noen vet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå