Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har sett P910i i butikken, og den er bare såååååååååå fin, men det er ingen æø og å knapp på den. Ingen i butikkene kan svare meg på det heller. Er det noen som har P910i som kan svare meg på det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det snakk om på det virituelle tastaturet? Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du trykker flere ganger på a for å få æ og å, og flere ganger på o for å få ø. Går veldig greit når man vender seg til det Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du skjønner at han mener QWERTY-tastaturet? For meg høres det ikke logisk ut at hvis man trykker fler ganger på en knapp på qwerty-tastaturet endres bokstav. På SK65 er det en knapp som kan endre mellom alternativer ved siste trykkede knapp. Det er nok det åp P910i også. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Er det snakk om på det virituelle tastaturet? Nei. På qwerty tastaturet. Det virituele har vel æ ø og å der? Det har i hvertfall P900 Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Om det høres logisk ut eller ikke er egentlig det samme når det er sånn det fungerer... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 funker på to måter. enten trykker du på A til du får Å, eller så bruker du jog-dial knappen til å bla deg dit. og ja jeg er nokså sikker ettersom jeg har hatt den, og jeg prøvde det nettopp på faren min sin p910i. det er da snakk om tastaturet, ikke det virutelle på skjermen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 funker på to måter. enten trykker du på A til du får Å, eller så bruker du jog-dial knappen til å bla deg dit. og ja jeg er nokså sikker ettersom jeg har hatt den, og jeg prøvde det nettopp på faren min sin p910i. det er da snakk om tastaturet, ikke det virutelle på skjermen. Vet du forskjelen på P900 og P910i, side du har hatt den? Har P900, men lurer på om jeg skal få meg P910i. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 P910i: duo pro støtte skjerm (oppskrytt) tastatur 64 mb intern minne (ikke at noen av de 4 telefonene vi har hatt i familien merket det) du får se utifra det rett og slett. Personlig så savner jeg ikke p910i. P900 serverer nesten det samme (har hatt den også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå