kindt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har en dell PC. Når jeg prøver å komme inn i windoes får jeg bluescreen hver gang. Jeg har noen filer som jeg gjerne vil beholde så jeg har ikke lyst å formatere. Er det noen måte å få tilgang til filene på hardisken på? jeg har prøvd sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Føler du ikke at sannsynligheten for et svar som hjelper er større om du forklarer problemet ditt litt dypere? Når/hvorfor skjedde dette? Kan jo ikke ha skjedd uten grunn... Har du tuklet i BIOS? Uansett så kan du jo ta turen til BIOS og sette alt til default. Mulig det er noe der... Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lite info du ga ja. men hvis du har prøvd og satt alt til default i bios og du fortsatt ikke kommer inn og filene er livsviktige så går det ann og ta hardisken ut og sett den i en annen pc. Om du får blåskjerm der vet jeg ikke men jeg gjorde det i vært fall med min pc, og den hadde ikke blåskjerm Lenke til kommentar
duottar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du trenger ikke å formatere. Legg inn windows på nytt. Reparer gammel innstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå