Gå til innhold

Feil eller rett Skjermkort fra Mpx?

Elwiz

Anbefalte innlegg

Bestillte dette fra MPX.no. rask levering og alt i orden :thumbup:

MEN, kom hjem åpna pakka, og så at esken som var i pakka var dette :w00t:

Men når kortet er installert, kommer det opp som ett "vanlig" 6800 med 128Mb ram, det samme som jeg bestillte. rart siden eska var forsegla... og står 6800GT 256Mb GDDR3 på...

Esken var forsegla med slik "donald" plast rundt, som fra fabrikken, så tror ikke dette er demovare eller lignende..

Har MPX sendt meg feil kort? men alikevel fått det jeg skulle ha?? Om noen skjønner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestillte dette fra MPX.no. rask levering og alt i orden :thumbup:

MEN, kom hjem åpna pakka, og så at esken som var i pakka var dette :w00t:

Men når kortet er installert, kommer det opp som ett "vanlig" 6800 med 128Mb ram, det samme som jeg bestillte. rart siden eska var forsegla... og står 6800GT  256Mb GDDR3 på...

Esken var forsegla med slik "donald" plast rundt, som fra fabrikken, så tror ikke dette er demovare eller lignende..

Har MPX sendt meg feil kort? men alikevel fått det jeg skulle ha?? Om noen skjønner?

De har underskudd på merker til kortene sine, jeg har et SapphireX800XT Platinum Edition med X800XT merke. Og jeg tror dette har skjedd flere ganger og kommer til å skje med flere :roll:

Var kanskje litt nedtur når du trodde det var et bedre kort :ermm:

Det var nedtur når jeg trodde jeg hadde fått et vanlig X800XT kort også. Så du kan trøste deg med at du ikke er alene om dette, og at vi begge fikk det vi bestilte ;)

Med vennelig hilsen

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...