Learning To Fly Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har nå skaffet meg dette hovedkortet, og dette minnet. Alle delene som står i profil har jeg også skaffet meg siden jeg kjøpte PC'en om høsten 2001. Jeg har ikke peiling på hvilken strømforsyning jeg har, men PC'en er en Fujitsu Siemens og kostet rundt 17k den gang. Holder strømforsyningene fra den gang fremdeles mål, eller kommer det muligens til å bli noen konflikt her? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Se på den om det står hvor mange watt den er på Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 min gammle PSU klarer kjøre 6800ultra, K8E Neo platinum og mykje annet. Så test det. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Har nå satt sammen alt, og prøvd å starte PC'en. Startet først med hovedkortdriver-cd'en i, og restartet når jeg fikk beskjed. Etter noen sekunder slår PC'en seg av, jeg får nesten ikke fikset noe i BIOS eller noe før det blir helt svart. Kan det være strømforsyningen, eller er det en annen løsning? Kan sjekke hvor mye watt det er, om det kan ha noe med saken å gjøre. Endret 3. desember 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo røske ut ledninger til ekstra hardisk, CDrom, DVD osb. Dersom dette hjelper er det nærliggende at du har forliten strømforsyning. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Puhh, problemet var bare at pappa hadde satt cpu-vifta feil vei(?!), fy faen så glad jeg er akkurat nå. Takk for svar. Endret 3. desember 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå