Tweaky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan noen gi meg en link eller kort guide til hvordan jeg gjør om mitt Radeon 9600 pro kort til 9600 xt? Lurer også på hvor mye jeg kan klokke kortet med orginal kjøler . Kjører nå uklokket på 398/297 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Guide test først om du kan klokke til xt frekvenser hadde et sapphire 9600pro en gang, det kom til ca 530mhz core med stock-kjøler og rundt 360mhz på minnet Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Takk for linken. Det viste seg at linken til "flashrom" var død.. Noen andre steder jeg kan finne dette programmet? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Guide test først om du kan klokke til xt frekvenser hadde et sapphire 9600pro en gang, det kom til ca 530mhz core med stock-kjøler og rundt 360mhz på minnet hadde stock kjøleren vifte? har et Ultimate Edition som blir godt og varmt på 470 core og 330 på ram. Ultimate Edition kortene har bare en kjøleribbe, uten vifte, dermed vil jeg tro (siden ribben er ganske liten) at det å bytte til en Zalman kjøler (den store blå) vil gi bedre frekvenser. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Kjører med stock vifte på mitt Connect 3D 9600 pro og kjører uten problemer 529/372 Det høres nok ut som det hadde gjort seg med en vifte ja er det forresten mye som skal til for å bruke en cpu vifte på gpuen? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bare søk etter "flashroom" eller "atiflash" Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kjører med stock vifte på mitt Connect 3D 9600 pro og kjører uten problemer 529/372 Det høres nok ut som det hadde gjort seg med en vifte ja er det forresten mye som skal til for å bruke en cpu vifte på gpuen? skal få meg noe heftig kjøling til jul.. da skal det kjøpes vifte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå