Mafo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ukens flørt: SH901iC Denne ukens flørt er laget av Sharp, en produsent som per i dag ikke har gitt ut noen mobiltelefoner i Norge. Dette er synd når man ser på telefoner som SH901iC, som garantert hadde fått moteløvene til å sikle. Les artikkelen her Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg synes den er stygg. det er fordi at den har to navigeringstaster. og jeg liker ikke fargen. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ble litt kjedelig den der syntes jeg... Også litt spesielt med den ekstra navigasjonstasten, kansje ikke så fint, men godt mulig at det er smart. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 gjør i hvertfall at du kan bruke saken med skjermen ut uten å måtte åpne den, samme som med nokia sin 6260 (tror det var den). kunne tenkt meg litt mer detaljer om hardware siden fint ytre er ikke noe så lenge den ikke har det som trengs inni (blir litt vel lik ei billig blondine)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg