Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mama I'm Comin' Home Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mama I'm Comin' Home Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Mama I'm Comin' Home" er en mainstream og kjent sang. Langt ifra Ozzys beste. Nei, tror dere bør lytte til "Close your eyes forever", duetten han synger sammen med Lita Ford... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Close your eyes forever", duetten han synger sammen med Lita Ford... He-he...jeg får litt DDE VS Scorpions følelse av den låta Det meste av Ozzy har vel blitt mainstream og mote de siste årene. Hans tid som "legitimt hardrock ikon" er vel over......... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hadde spørsmålet vært "Beste sang av Ozzy inkludert hans tid i Black Sabbath", hadde svaret mitt vært et annet. 'Close your eyes forever' er uansett en meget bra låt, som overhodet ikke gir meg assosiasjoner til hverken 'DDE' eller 'Scorpions' Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det var ikke ment som ett angrep. Kun en tydeligjøring av at jeg karakteriserer låta som en "sviske" Litt OT, men personlig klarer jeg ikke å skille Ozzy fra ca 1987 til nå, fra Meatloafs uhemmede listejag på 80 tallet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Selvsagt tok jeg det ikke personlig. Meatloaf, uff! Edit: Leifen Endret 5. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mama I'm Coming Home og Dreamer er jo blant det dårligste han har. Perry Mason sier jeg. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bark At The Moon er ei fet låt. Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har svart tidligere i tråden også. Da svarte jeg No More Tears, av den enkle grunn av at jeg gikk leeenge og lurte på hvem som hadde den låta. Derfor fikk den en spesiell plass. Synes fremdeles det er en bra låt, men etter å ha tenkt litt og sjekket i gjennom albumene: Er det lov å angre seg? Fra Blizzard of ozz: Mr. Crowley Godbye To Romance Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Perry Mason Ja, den hadde jeg helt glemt. En virkelig godlåt det der... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 S.A.T.O. fra Diary of a Madman, en litt atypisk sang som aldri finner sin vei på ett best of album. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Mange av sabbath låtene er også gitt ut av ozzy som solo artist. F.eks albumet "Blizzard Of Ozz" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har hørt svært få sanger av Herr. Ossy, men Dreamer er litt kul syns jeg Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Må vel si Mr. Crowley. Liveversjonen fra Rhoads Tribute er genial. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Mange av sabbath låtene er også gitt ut av ozzy som solo artist. F.eks albumet "Blizzard Of Ozz" De låtene er ikke nyinnspillinger, men sanger som har blitt spillt Live i Ozzy's solo-karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå