Dragon Hunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Gudfaren av Heavy Metal har mange gode sanger. Selv mener jeg de beste sangene til Ozzy er de sangene som inneholder symfoni. De beste sangene til Ozzy er etter min mening "Diary of a madman" og "Fire in the sky". Endret 3. desember 2004 av superseven Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fire in the sky har jeg også sansen for Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Iron man. Vel, har ikke hørt så mange sanger av han da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Iron Man=Sabbath Uhm... I Just Want You Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 A National acrobat (Hvis Black Sabbath perioden gjelder) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror det er snakk om Ozzy som soloartist... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmmm tenke tenke.......Killer of giants Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det jeg lurte på også, om det var band eller "solo." Likte best Sabbat tiden. Endret 3. desember 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg tenker først og fremst på solokarrieren. Black Sabbath er også en viktig del av historien, ettersom de grunnla Heavy Metalen. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Uhm... I Just Want You jupp! så enig.. digger den sangen Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Egentlig alltid hatt sansen for: No more Tears. Vanskelig valg, egentlig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg tenker først og fremst på solokarrieren. Black Sabbath er også en viktig del av historien, ettersom de grunnla Heavy Metalen. Sammen med en håndfull andre band. fks. Judas Preist som skummelt få metalfolk har hørt om.. EDIT: Fire in the Sky er rå! Endret 3. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes Bark At The Moon er tøff jeg da. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg elsker Black Sabbath, men er ingen fan av Ozzy som solo artist. Mama I'm Comin' Home og Dreamer er egentlig de eneste jeg liker av han. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hmmm....liker egentlig best black sabbath perioden og sangene iron man, nib, a national acrobat, sabbath bloody sabath og sabra cadabra, men fra solokarrieren blir det nok dreamer, so tired og suicide solution (black sabbath låt?) Judas priest er konge Devils child, painkiller, heavy metal......... Endret 4. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dreamer ja, og Mama i'm coming home Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den som han synger sammen med Lita Ford. Close your eyes for ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå